خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....

تاحالا شده چشماتو میبندی هیچی نیاد توی ذهنت ؟!یعنی نتونی حتی فکر کنی !؟

امروز عجیب این حالم

یه حس غریب تر از غریبم

شاید ...

 


 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۳۰ تیر ۹۴ ، ۱۸:۲۸ موضوع: - تعدادبازدید:۲۷۰ - تعدادنمایش‌: ۳۰۶

نظرات  (۲)

کلا نفهمیدم چی نوشتی
پاسخ مدیر به نظر سعید :

اره خودم میفهمم چون برای خودم نوشتم 
بدون موضوع و بدون مخاطب بود 

ولی من هم فهمیدم هم درک کردم
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

منم همینو گفتم که فقط خودم میفهمم 
تو =خود خود من 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی