خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۱۱ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۵۹

بهترین دیالوگ امروز

یه حرف ی وقتایی میتونه حالتو عوض کنه خنده بیاره روی لبات 

مثل این حرف تو همین چند دقه پیش 

یعنی اینقدر ب این حرفت نگاه کردمو کیف کردم میدونی چرا 

چون از خودت درش اوردی "فلاو فلاوری" هههههههههه 

من چیزایی ک از خودته و از ته دلت هست رو خیلی دوس دارم چون میدونم اختصاصی خودمه 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۱۱ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۵۹ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۵۶ - تعدادنمایش‌: ۳۲۱

نظرات  (۱)

فدای عزیزم بشم من 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی