خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۲۴ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۳۸

دلم می خواد

Eva(ایوا):

 

دلم می خواد امروز عصری برم برای خودم یه چیزی بخرم به خودم کادو بدم 

.

.

.

راستی بیا شالگردنی که برات بافتمو بگیر دیگه 2سال شد عزیزم هنوز دست منه امسال نیایی برات پست میکنم 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۲۴ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۳۸ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۹۰ - تعدادنمایش‌: ۳۵۰

نظرات  (۱)

چه سال گندی شد امسال از نوروزش تا الانش 
بیشتر اعصابم خورده بابت همین میخواستم بیام شالگردنم رو بگیرم که میبینی اوضا م رو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی