خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۰۲ آذر ۹۵ ، ۲۰:۴۴

سه شنبه 2آذر 95- دورهمی 1-6

ایوا:

وای الان که زنگ زدم بهت , حسین گوشی رو جواب داد بهش گفتم باز که تو گوشی رو برداشتی هههه گفت دلم میخواد

همتون دورهم هستید و من جام خالیه از جمع 6 نفره من نیستم فقط (ح-س,م-م, ا-جای خالی)  اون جا خالیه منم , دو به دو کاپل, با فاصله مکانی تقریبا 1000 کیلومتر

کاش میشد همین الان بیام باهاتون شیرچایی بخورم ....حسین گفت پاشو بیا هواپیما 130 تومن 

مثلا دارید دورهم کار میکنید هرچند بیشتر خوش میگذرونید, به هرحال من کار کردن این مدلی رو هم دوس دارم 

خیلی دلم خواست و واقعا حسودیم شد خب

خب چیکار کنم همیشه دلم جمع های دوستانه رو میخواد 

 

+هرچند حسین گفت تو زنگ زدی جو عوض شد وگرنه ما داشتیم کار میکردیم 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۰۲ آذر ۹۵ ، ۲۰:۴۴ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۷۷ - تعدادنمایش‌: ۳۶۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی