خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۲۲ تیر ۹۴ ، ۰۱:۴۱

پریروز بچگی کردم

سلام مهربونترینو بهترین همسر عالم 

می خوام یکم طولانی بنویسم امیدوارم خسته نکنم کسی رو 

امروز می خوام بگم پریروز بچگی کردم و تو رو اذیت کردم باهات بحث کردم باهات لج کردم باهات نامهرونی کردم 

بخدا وقتی بعد هرکاری برمیگردم نگاه می کنم میفهمم چقدررررررررررررررر اشتباه کرد کسی رو که اینقدر دوستم داره اذیت کردم , همه توی حسرت عشقن بعد من به راحتی تو رو عصبی میکنم 

ببخش عزیزم باور کن اینو از ته دلم میگم 

وقتی می بینم چقدر وقت میزاری میایی چیزایی رو که بلد نیستم یادم میدی توضیح میدی کامل کااااااااااامل

 

وقتی می بینم اینقدر میایی بهم سفارش میکنی مواظب خودم باشم اونم اونقدر دقیقا با جزئیات شرح میدی

و میگی روزی نیم ساعت توی افتاب بشینم که ویتامین دی بدنم برگرده 

وقتی اینقدر همیشه نگران منی 

منم بابی دقتی همیشه بیشتر نگرانت میکنم 

تویی که فقط می خوای من خوشحالو پرانرژی باشم 

تویی که فقط دوستم داری 

کاش میفهمیدی چقدر از دست خودم دلگیرم 

ببین دوس دارم جبران کنم 

واقعا نمیدونی چقدر دوستت دارم و الان پشیمون وااااااااااااقعا خیلی خلم 

دوس دارم الان فقط دستامو توی دستات بگیری و سرمو به شونت تکیه بدم و هیچی نگم 

دوس دارم توی چشات زل بزنم تا حس الانمو درک کنی 

ببین من یعنی زن دیوونت واااااااااااااقعا الان دیوونه شدم 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۲۲ تیر ۹۴ ، ۰۱:۴۱ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۵۴۲ - تعدادنمایش‌: ۶۹۰

نظرات  (۳)

من هیچ وقت از دو نفره نویسی های وبلاگی خوشم نیومده...
پاسخ مدیر به نظر غر زن :

بلاخره هر کس سلیقه ای داره 
مثلا یه نفر نون پنیر دوست داره یه نفر کباب
شما طعم دونفره نویسی رو تجربه نکردین
شاید فقط در لحظه ناراحت بشم اما چند لحظه بعدش نه 
به قول معروف کلمات قدرت اذیت  کردن شما را ندارند مگر این که گوینده براتون عزیز باشه 
این قدرام این طوری نیست تو هر رابطه ای دو نفر مقصر اند موقع بحث و دعوا 

اگه دوست داشتنم رو بزارم تو یه طرف کفه ترازو و بقیه چیزا رو طرف دیگه همیشه کفه دوست داشتنم سنگین تره هیچ وقت از دستت ناراحت نمیشم و همیشه دوست دارم 

۲۵ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۲ چشم به راهم ...
بنده خدا همسر شما :|

خو یکم اذیت نکن دیه :|

شوخی کردم

اصن حدیث داریم:
نیش زن هم شیرین است ...

خوش بخت بشین
پاسخ مدیر به نظر چشم به راهم ... :

هههههه 
اگه زن اذیت نکنه کلا  زن نیست 
به قول خودمون اگه زن اروم باشه غر نزنه یعنی یه جایی توی زندگی لنگ میزنه 
همه خوشبخت باشن 
پس فهمیدی الان کدوممون داریم جواب میدیم 
بقیه شو میزارم خودش بیاد جواب بده 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی