خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۲۲ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۱۴

بعضیا تکرار نمیشن , یه دونه ان

سلام به تویی که یه دونه ای 

واقعا بعضی وقتا یه عده تکرار نمیشن, بخدا شعار نمیدم 

با تو مهربونتر از همه ان

با تو متواضع تر از همه ان 

با تو میگذره از همه عالم 

همه عالمو زیرپا میزاره تا تو خوشحال باشی

همه کار میکنن تا تو اول باشی(نقل قول از تو : ولی جدی تو اگه اول نباشی همیشه من شخصا خودم خفه ات میکنم)

حال خودش خوب نیست سیاتیکش گرفته سرش درد میکنه باز میاد پیشت کاری رو که تو دوس داری میکنه تا تو خوشحال و راضی باشی  در حالی که پاش باندپیچی شده 

با تموم لجبازی و بداخلاقی های تو کنار میاد که اگر نمی اومد تا الان , کنار همی وجود نداشت و من الان نمی نوشتم 

گوش شنوایی داره که تو هرچی حرف بزنی بیشتر گوش میکنه با علاقه 

تو اینجوری 

من نمونه دیگه ای ندیدم ازت 

بی تکراری 

منم دوستت دارم سعی میکنم یکم خوبیاتو ببینم , یعنی می بینم ها ولی از بس تو خوبی یادم میره , اینجا می نویسم که یادم بیاد که ارزشمند ترین چیز زندگی تو دادی به من اونم وقتت هست 

راستی امروز پروژمو شدم 100 به خاطر کمکای تو بود مرررررررررررررررررررررررررررررسی خیلی چیزا ازت یاد گرفتم مهربون من 

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۲۲ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۱۴ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۶۰۴ - تعدادنمایش‌: ۹۴۱
Love Nafas
کلمات کلیدی    |    KeyWords

تکرار نشدنی

نظرات  (۱)

بله صد  البته تکرار نشدنی هستی بعلاوه اون واقعا ارزش شو داری ارزش همه چیز هر چیزی که فکر میکنی من کردم (ولی مطمئنم کاری نکردم) این چیزام حالیم نیست فقط میدونم دوست دارم همین
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

منم فقط میدونم دوستت دارم همین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی