خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۱۸ دی ۹۵ ، ۱۴:۵۵

اقا درست بشو نیست دیگه

سلام 

از دست شلختگی خودم خسته شدم 

-هراز گاهی تصمیم میگیرم مرتب باشم همه چیزو بزارم سرجاش وقتی می خوام زود پیدا شه نمیشه که نمیشه, الان میزم شهرشامه

-می خوام گوشی بازی رو بزارم کنار باز میبینم دستمه

-می خوام هرروز از خواب پامیشم اول صورتمو بشورم :D  خب یادم میره

الان دلم می خواد خودمو بزنم با این پای شکسته که نمی تونم هیچ کاری رو انجام بدم یعنی روی میزم همه چیز پیدا میشه , عزیزدلمم که حالو حوصله نداره نمیشه باهاش حرفید اینجا رو هم که پاک ول کرده مناسب به مناسبت آپ میکنه, بهانه هاتم بدرد عمه ات میخوره , اگه برات مهم باشه وقت میزاری برای هرچیزی والا . 

 باید یه وسیله از خودم اختراع کنم برای مرتب کردن اشغال پاشغالام(تا شب اختراع میکنم اگه شد البته, عکسشم میزارم) البته میدونم مهمون دوروزمه هههههه

البته تصمیم گرفتم روزانه زمان مشخصی رو برای گوشی بزارم و کم کم کمترش کنم 

لنگمم درد میکنه برم یکم با ریاضی خوندن حال کنم 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۱۸ دی ۹۵ ، ۱۴:۵۵ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۳۱۱ - تعدادنمایش‌: ۳۶۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی