خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۲۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۲۳

دلم دنبال بهونه هست

سلام 

دلم دنبال بهونه هست برای خوب بودن 

اینجا کمتر مینویسی کمتر نه اصلا نمینویسی

اهمینش برات کم شده / وقتشو نداری واقعا

من میگم اینقدر درگیری ک نمیرسی اشکال نداره داری تلاش میکنی ک تموم شه 

ی وقتایی دنبال بهونه ام ک جالم بهتر باشه

دیگه برای مناسباتای خاص ک میدونی برای من مهمه حرکت خاصی نمیکنی ی زمانی برام وقتو انرژی میزاشتی

ای بابا .../ چراااا عزیزم کی گفته تو ک زندگی منی 

من میگم اره من زندگیتم 

ی وقتایی دنبال بهونه ام ک حالم بهتر باشه

.........................

برم دنبال اسم برای هاست بگردم 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۲۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۲۳ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۶۹ - تعدادنمایش‌: ۳۰۹

نظرات  (۱)

....
....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی