خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۱۴ آبان ۹۵ ، ۰۰:۰۰

تبلدت مبارک

آاااااااااااااااخیش 

بالاخره....

.

.

سلام هستی زندگیه من ، واقعا خوشحال کننده بود و بیشتر ازش سوپرایز شدم 

خودت گلی عزیزم و واقعا گلی و از هر شیرینی دیگه ای شیرین تر 

همیشه کنارم باش وجودم دوست ددداااااارررررممممم یه عالمه

هنوز دل سوزوندنش مونده بزار فردا دل میسوزونم خودم کیف میکنم 

بقیه شم ادامه مطلب

.

.

(جای این نقطه ها رو خالی گذاشتم خودت بیایی حستو بنویسی و این پستو دو نفره کامل کرده باشیم :با رنگ قرمز بنویس)

تبلدت مبارک عزیزم 

دنیا همین یه دونه آبانی رو داره که دل منو برده 

همیشه تنت سالم باشه عزیزم و دلت شاد کنار من

 

 

خب نوبتی هم باشه نوبت کادو هاست 

واقعا عالی بود از اون شالگردن که واسم خیلی مهمه تا اون لیوان که واست خیلی مهمه  ، قابل ذکر حتما که گل و شیرینی هم کار همسرمه و واقعا ممنون اگه بدونید چه راهی رو طی کردن تا بیااان به صورت کمترین بگم 1000 کیلومتر هرچند دلمون کمتر از یه اپسیلون هم فاصله نداره و از هر چیزی نزدیک تره 

واقعا ممنون همه هستیه زندگیم

 

-

 

جون دلم ، کادو اول همسرم

 

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۱۴ آبان ۹۵ ، ۰۰:۰۰ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۳۶۴ - تعدادنمایش‌: ۴۷۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی