خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۲۵ شهریور ۹۶ ، ۰۱:۵۹

دوست داشتن یعنی چی

سلام به عزیز دلم 

(این نوشته رو اول دی 94(  ) نوشتی ولی منتشر نکردی ههههه الان من بدون اجازه ات منتشر میکنم)

اره خب فعلا که ناراحتم و اعصبانی هم از دست تو هم از خودم ، چند روز قبل از این که مریض بشی هی میخواستم بگم مراقب این انفلانزا باش هی امدی و محو تو شدم یادم رفت تا دقیقا روزی گفتم که گرفتیش ببین فقط خوب شو باشه عزیزم 

داشتم به یه پست تو (قبلی) فکر میکردم که قد یه نفر شده بود دلیل جدایی بعد به این فکر میکنم زندگی یعنی چی، جریان زندگی چیه ،جریان دوست داشتن چیه ،چی باعث میشه تو رو دوست بدارم و تو منو دوست بداری و چی باعث و دلیل این پایداری دوست داشتن شده ، فعلا کاری به این ندارم که تو(داخل) زندگی دنبال چی ام ،فعلا دنبال اینم ، بین این همه چرا تو و بین اون همه چرا من ، از دید خودم میتونم بگم اونم اینه که خب ،دوست دارم، هر جورم باشی اون نیمه خودمی کنارت میتونم زندگی کنم  شاید به نظر تو این طوری باشه که من بدی های تو رو نمیبینم و برعکس و  واقعا یه ادم هایی رو دیدم که طرف روبه رو شون رو از مرز خدا هم رد کردن بعدا که سر روی یه بالشت گذاشتن به این نتیجه رسیدن نه اینم ادمه چی باعث میشه از هم به دل نگیریم لج نکنیم و تکراری نشیم  بجاش سعی کنیم از هر چی باعث ناراحتیه طنابی بسازیم و طناب اصلی رابطه مون رو محکم تر کنیم بیخود نیست مجنون داریم مجنون سرعت مجنون ارتفاع و مجنون عشق و دوست داشتن که این مجنون ها رو هیچ وقت نمیشه ارضا کرد هرچی سریع تر هرچی بالا تر هرچی بیشتر بازم میخوان بیشتر و بیشتر کنن ولی یکی از دلیلا از هزار تا دلیل که دوست دارم واسه اینه که همون جوری که هستم دوسم داری و همون جور که هستی دوست دارم و همون جوری که دوس دارم (دلم میخواد) دوسم داری و چون اثبات کنم تازه این یه دلیل از هزارتا بود میتونم به حس ارامش کنار تو حس افتخار کنار و حس رضایت همیشه همراه خنده کنارتو و  هههه خب ژن تو خوب ، ژن من هم عالی برای بقای نسل بشر و پرورش نخبه هم خوبه  تو مامان عالیییی میشی ..... هم اشاره کنم و البته از حق هم نگذریم هم خوشگلی هم زیبا قدت هم اندازه اس هههه فقط چااااق نشو بجز اندکی دیگر البته همین طوری ام زورم بهت نمیرسه ، به قول همکلاسی های دانشگاهت حیف که تو دختر شدی البته غلط کردن بیشهورا بعضیا شونم بیشعورا باید دخی میشدی تا بشی همسر من ، نیاز من ، ارامش من ، هستی من ، ولی خدایی همین بهم رسیدن مون خودش یه کلید اسرار میشه ازش ساخت که کلید ساخت شو شب عروسی میزنیم

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۲۵ شهریور ۹۶ ، ۰۱:۵۹ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۳۲۰ - تعدادنمایش‌: ۳۶۸

نظرات  (۱)

ای جانم ، ممنون عزیزم 
نکته هاشو بهت گفتم 
چیزایی مثه ژن خوب(برتر) و این که بهترین منی توی زندگیم و هستی من بسته به وجود تو هست گلم
کماکان و هنوز و همیشه و هر لحظه بیشتر از لحظه قبل بیشتر و بیشتر دوستت دارم و خواهم داشت و قدرتو میدونم
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

فدای دلبر نازدونه خودم بشم من 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی