خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۰۷ آذر ۹۳ ، ۰۲:۰۰

تولدت مبارک

سلام 

 

 

تولدت مبارک عمرم

اگر شخصا فیزیکی بودم هیچ وقت نمیزاشتم شرمنده ات شم اما خب با وجود این فاصله حدالقل کاری هم که میتونستم بکنمم نشد بکنم البته یه کارایی کردم که چون کامل نیست یکم ضد حاله اما بازم میشه خندید و شاد بود دوروز کلا واسه من زیباترین روز هست یکی امروز یکی هم روز به تو رسیدنمون

 

تولدتت مبارک

 

هدیع تولد عزیز دلم

 

 

دوست دارم همه زندگیم تولدت مبارک عزیزم

 

 

 

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۰۷ آذر ۹۳ ، ۰۲:۰۰ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۴۰۹ - تعدادنمایش‌: ۵۰۵

نظرات  (۲)

دلیل خنده من فقط خود خودتی دیوونه ی من 
 تبریک هیچ کی به جزتو برام مهم نیست 
وگرنه بانک ملت هم تبریک میگه بهم هههههه البته همراه اولم میگه بیچاره :D
اینقدرررررر خوبه عشق منی 
 فدای تو بشم همین که کنارمی و تکیه گاه منی میفهمی چقدر ارزش داره برام 
دوستت دارم :-*:-*:-*
 البته گفته باشم کادوی منو که باید بدی به همراه پاستیلم هههه 


پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

فدای تو بشم من 
منم دوست دارم 
چشم صد البته مطمئنن رو خودم نمیزارم
۰۷ آذر ۹۳ ، ۱۱:۰۳ غزل تنهایی
ان شاء الله همیشه خوشبخت باشین و همدیگه رو دوست داشته باشین.
پاسخ مدیر به نظر غزل تنهایی :

این ارزوی من برای همه ی همه هست چشیدن طعم خوشبختی و دوست داشتن دوست داشته شدن واقعی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی