خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۰۶ آذر ۹۳ ، ۱۹:۵۴

ضدحال خنثی

یعنی ببین رفتم برات چایی ریختم اونم توی لیوان خودم که خیلی دوستش دارم  بعد زنگ زدم بیدارت کنم اصلا یک کلمه از حرفاتو نفهمیدم پشت تل فقط گفتی بزار بخوابم 

باشه بخواب عزیزم میدونم خیلی خسته ای درک میکنم چاییتم خودم خوردم هههه

اصلا لواشکایی رو هم که برات نگه داشتمم خودم میخورم اوم اوم

چایی محبت

موافقین ۲ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۰۶ آذر ۹۳ ، ۱۹:۵۴ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۳۶۳ - تعدادنمایش‌: ۴۰۰

نظرات  (۲)

مممممم اره خب ضدحال بود :)
اما اینکه واسه شخصی بود که دوسش دارین دیگه ضدحالش خنثی میشه
پاسخ مدیر به نظر zeinab a.m :

اره خب 100درصد 
ولی خب دل منم بعد چند روز ندیدنش تنگ میشه براش 
الان اسم مطلب روعوض میکنم :D
۰۶ آذر ۹۳ ، ۲۲:۳۴ .. ♔༻.hamed star.༺♔
ممنون ک اومدی کامنت گزاشتی
پاسخ مدیر به نظر .. ♔༻.hamed star.༺♔ :

خواهش دوست عزیز واقعا عمیق می نویسید برای همین خیلی از نوشته هاتون خوشم اومد 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی