خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۲۹ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۵۹

94مون مبارک

سلام به عشقم که تموم نوشته های منو میخونه الهی قربونت بشم

بهتــرینمـــــــــــــ !

بـــرا مـــــن عیـــــد ینـــــی

هــر وقتـــــــــــ کهـ تـــــــ♥ـــــــو منـــــــو تحــــــــــــویل میگیـــــــری ...!

زندگی=تو=عشق من

سال 93 هم تموم شد به همین راحتی. یادم نمیره اول سال وقتی تقویم رومیزمو عوض کردم و حجم زیادی از برگه ها سمت چپ تقویم بود. الان دارم به تقویم نگاه میکنم. همه برگه هاش اومده سمت راست! شاید اگه بخوام دستی یکی یکی ورق بزنم حوصلم سر بره و به آخرش نرسم!   امیدوارم سال خوب و پر از سلامتی ،تحول و پیشرفتی داشته باشین و آخر سال از جابجایی این برگه های تقویم سود کافی رو برده باشین!

امسال ما هم هرجوری بود گذشت 

بین تبریک سال قبل و امسال کلی نوشتیم ، کلی اتفاق افتاد، کلی لحظه های خوبم با تو،...

بازم شکر که تو توی لحظه هام سهیمی باهام ، شکر که دوستم داری 

راستی اینم 7سین منو اقامون :  D

7سینمون

برای خودمون سلامتی و پیشرفتو و بیشتر باهم بودنو ارزو میکنم 

امیدوارم سال خوبی باشه پر عشقو سلامتی و شادی و خنده برای همه ی همه

خداجون بهترینا رو بهمون بده 

 

سال نو مبارک

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۲۹ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۵۹ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۵۵۲ - تعدادنمایش‌: ۶۷۲

نظرات  (۱)

فدای تو بشم با این سلیقه بی نظیرت امسال سال بع بعیی هست ولی از دید من سال تو هست دوست دارم برات بهترین ها رو میخوام هرچی که خوب و عالیه اما قبلش سلامتی بعدش خوشحالی تو و موفقیتت تو سپس یکی از اون لباس سفید تورتوریا رو

دوست دارم همه سرحالی و زندگی و خوشحالی و موفقیت من

واسه همه هم سلامتی و پیشرفت و دلخوش و پول ارزو میکنم 

پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

جوووون دلم 
چه ارزوهای خوشگلی، اره سال منو توی
 لباس تورتوری و من کنار کت شلوار تو  جووووووونم 
دوستت دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی