خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۲۳ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۲۹

ما بهتر از اینیم

Eva(ایوا) :

ما بهتر از اینیم... خیلی‌هم بهتر از اینیم..  این کافی نیست.

منِ همیشه ناراضی از وضعیت خودم , شاید هرکی منو ببینه بگه چقدر موفقی و .... ولی الان حس بهم ریختگی و بلاتکلیفی انگار دارم فکر میکنم اونی که می خواستم باشم نیستم , من همیشه باید به خودم ثابت کنم که هرکاری رو بخوام می تونم انجام بدم , یه تصمیم جدی گرفتم ...باید بشه که به خودم ثابت بشم ...بزرگه , ولی بازم شاید بعدش همین حس الانمو داشته باشم , کلا من همیشه دنبال پیشرفتم با خودم دودوتا که میکنم میبنم هیچی درون پرخواسته منو اروم نمیکنه 

فقط یه چیز توی زندگیم ارومم میکنه اونم وجود تو 

تو هم البته مثل خودمی 

 منبع یه قسمتایی از نوشته هام (http://onemansdream.blog.ir)

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۲۳ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۲۹ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۸۴ - تعدادنمایش‌: ۳۴۲

نظرات  (۱)

دقیقا متوجه ام عزیزم 
اما در حال زندگی کن  از زندگی لذت ببر با دوستان برو بیرون برو کلاس ورزشی ، واسه این که اروم شی توقع تو از همه بخصوص خودت کمتر کن ،  
دوست دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی