خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۰۷ آذر ۹۵ ، ۰۱:۳۷

7 اذر شروع یه زیبایی

 

تولد داریم امروز عیده

 

سلام سلام به همسر عزیزم  " یاس من " که امروز متولد میشه دست و جیغ و هوراااا ( امروز عیده )

واقعا از صمیم قلب بهت تبریک میگم و خوشحالم که به دنیا امدی و جنست مخالف من بود ، تا بتونیم به هم برسیم و این خیلی خوبه و مطمئنم سرنوشت مون از موقع تولد مون نوشته شده بوده که مال هم ایم 

این چند وقت یکم سخت گذشتش مخصوصا از 15 ابان تا الان اما خوشحالم که یه عالمه بهونه و یه بهونه اختصاصی تر دیگه ام داریم تا بتونیم خوشحال باشیم و بیخیال گذشته بشیم  دوستت دارم همه زندگیم پس بیا بترکونیم امروز رو عزیزم

 

خیلی جالبه که ماه تولد مون هم یکیه نه

 

کیک داریم

 

 

تولد همه هستیه زندگیم

 

میخوام از تولدت لذت ببرم ولی بازم دوس دارم عذر خواهی کنم تا حس بهترتری داشته باشم

فک کنم مشخصا wall e بودنشcheekylaugh

 

Wishing u a day soft as silk,
white as milk,
sweet as honey & full of money.
may all your dreams come true,
HAPPY BIRTH DAY.

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۰۷ آذر ۹۵ ، ۰۱:۳۷ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۴۲۳ - تعدادنمایش‌: ۵۴۴
Love Nafas
کلمات کلیدی    |    KeyWords

تبریک

تولد

همسرم

نظرات  (۱)

ااااااااااااای جونم مسی عزیزم همین که وقت میزاری و برام مینویسی همین که یادته از همه مهتر ههههه
میدونی با چی کیف میکنم هههه اینکه میگی امروز عیده
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااا
دوستت دارم زندگیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی