خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۰۳ آذر ۹۳ ، ۰۳:۱۹

دلت میاد

 

دلت میاد عشقم

 

 

حدالقل غلط املایی هامو درست میکردی میزاشتی ههههه 

بـــــــــــــله پس یه ماه کی گفته اصن من که یادم نیست تازه یه مــــــــــاه 
 
ههههه اقا یه جیزی وقتی خوشحالید قول ندید وقتی هم عصبانی هستید سکوت کنید میشید مثه من که الان تو گل گیر کردم نه راه پس دارم نه راه پیش صبر و تحملمم کم اونم در برابر تو که مورچه ام 
 
 
عزیز دلم عشقم نفسم
 
راستی دو سه روزه وارد ماه پر فیض و با برکت اذر شدیم اخرین ماه فصل زیبای پاییز به همه تون تبریک میگم به خصوص به همسرم 
 
 نمیخوام گیر بدم اذیت کنم نمیگم مهم هم نیست یه خورده قابل توجه ه  اما یادت نره صحبت های قبلا منباب این پست رو اما اما سرحالیت و خوشحالیت و این که تنت سالم باشه خیلی مهم تره همین الانشم باعث افتخاری (اول من که ریش سفید شدم باهات دوم مطمئنم همه دوستان و اطرافیان هم به خودشون می بالند ) به هیچ وجه رو خودت فشار نیار  بیخیال باش اما بی تفاوت نه گلم واقعا خوشحال شدم برنامه رو طوری تنظیم کردی که به کلاس جانبی هم قراره برسی و یکم دنبال عوض کردن حال و هوایی بعد اون ناخوشی عجیب غریب که الان میدونی نباید چه کاری رو بکنی که دو سه خطه دارم روش تاکید میکنم و اون زنبور بی تربیت .......(سانسور).... که نیشت زد، صد در صد لازمه  مطمئنن منم با این که تو خوشحال باشی بشی و کاری که دوست داری رو بکنی 120 درصد موافق ام پس راهی که میری رو تحسین میکنم امیدوارم بهت خوش بگذره بیشتر از حد انتظار ، حواست به امانت منم باشه مراقبش باش تا خودم برسم یه خط روش بیوفته من میدونم و تو 
 
 
موافقین ۲ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۰۳ آذر ۹۳ ، ۰۳:۱۹ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۶۹۹ - تعدادنمایش‌: ۱۰۰۲

نظرات  (۲)

 وااای با این قیافه ی مظلوم مگه میشه دلم رحم نیاد 
اااااقا قبول نیست تو از احساسات پاک و دل مهربون من سواستفاده میکنی هههههههه هروقت چشمم بهش میفته هرچی بگه قبول میکنم هههههههه
چشم مراقبش هستم تا برسونمش دست خودت 
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

ای جانم پس حله دیگه  مهربون من
ممنون مراقب گلم هستی

۰۳ آذر ۹۳ ، ۱۷:۰۵ وحید واحدی
من که چیزی از این حرفا نفهمیدم
ولی امیدوارم همیشه خوشحال باشین
پاسخ مدیر به نظر وحید واحدی :

هههه زبون مارو فقط خودمون میفهمیم فکر کنم، ولی همسر بنده که خیلی واضح و گویا نوشته 
شماهم همیشه خوشحال و سلامت باشید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی