خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۲۸ آذر ۹۳ ، ۲۰:۲۰

دوست دارم

دوستت دارم

 

اصلا دوس ندارم خیلی بازدید کننده داشته باشیم چون اینجا می نویسم برای خودمون 

هرچی خلوت تر بهتر 

کلا جاهای ارومو دنجو بهتر دوس دارم

کاش میشد یکم داد بزنم 

دوستتت دااااااااارم خیلی هم دوستت دارم دوست دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دااااااارم دوستتتتتتتتتتت داااااااااارم دوستت دارم روااااااانی دیوونتم کاش میشد هرلحظه اراده کنم دستتو بگیرم توی دستم اینقدر دلم تنگ شده برای گرفتن دستاتت برای چشیدن دوباره ی اولین بوسه اولین بقل اولین دوستت دارم که حضوری کنارم بودی ولی با طعم های الانش ، بخدا الانم هستی کنارم ولی لمس دستات یه مزه ی دیگه داره  

 اصلا تو یه چیز دیگه ای نمیدونم چه حسیه ولی خوبه خوش طعمه خوشمزه هست به قول تو ملسه 

دوستتتتت دااااارم دوست دارم  د و س ت ت د ا ا ا ا ا ا ر م دوستت دارم دوستت دارم دوستتتتت دارم 

بهم انرژی میده گفتن فعل دوست داشتن 

از ته دلم 

 

 

 

 

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۲۸ آذر ۹۳ ، ۲۰:۲۰ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۴۰۶ - تعدادنمایش‌: ۴۹۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی