خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۰۱ دی ۹۳ ، ۲۳:۴۹

موهای کوتاه+شیطنت

سلام 

 امروز من جلوی موهامو فقط کوتاه کردم بعد پشت موهامو بستم همسری نبینه گفتم موهامو کوتاه کردم  و صبحشم بهش اس دادم که موهام پرید ، بعد یه عکس گرفتم ههههههه 

یعنی دلم براش سوخت 

میگه 

من واقعا موی بلند دوس دارم 

اما بعضی وقتا فقط بعضی وقتا تغیر قیافه نیازه

 دیگه موهاتو کوتاه نکن عزیزم

 

 

 

الان که این مطلبو دارم می نویسم خودش خبر نداره هنوز هههههه

 اااای جاااااانم دوستت دارم باور کن از صمیم قلبم 

موافقین ۳ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۰۱ دی ۹۳ ، ۲۳:۴۹ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۳۶۵ - تعدادنمایش‌: ۴۳۸

نظرات  (۱)

ههههههههه بدبدبـــــــــــــــــــــد
یعنی یکی طلبت ، یه حالی بگییرم ازت ، تازه شم چوب خطتت یهویی پر پر شد بزار بزار سرت در میارم تلافی میکنم عمرم  
خدایی دوست دارم خیلی ام دوست دارم 
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

ههههه نخیرم، خیلی خیلی حرفای بدتر بهم زده گفته بی شهورررررررر گفته دیووووونه و....... بیب ......بییییییب ههههههه 
ولی دلم حسابی خنک شد اصلا چسبید اونم چه جور اساسی 
دوستت دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی