خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۰۵ مهر ۹۳ ، ۱۰:۲۱

دلم می خوادت

اب بازی =عشق بازی

دلم اونى رو میخواد که وقتى میگم میخوام جیغ بزنم نگه هیس زشته ، بگه : 1.2.3 .. 
 اونى که وقتى باهاش میرم دریا نشینم یه گوشه و فقط حرف بزنیم و دریا رونگاه کنیم ، آب بپاشیم تو صورت هم ..به زور بکشمش توی اب 
 زندگى خودمه دلم میخواد دیوونه باشم ...
 کسی که حتی وقتی اعصاب نداری ، با شیرین زبونیش به لبت خنده بیاره فرار کنه و دنبالش کنی تا بگیریش و تسلیم بشه
کسى که وقتى بارون میزنه باهاش بدون چتر زیر بارون قدم بزنم ، وقتى بارون شدید شه بگه واى چه بارونى بعدم کاپشنشو بگیره بالا سرمون و بدوییم و بگه یکى از یکى دیوونه تر ، بعدش بزنیم زیر خنده و منم عشق کنم از خندیدنش . .. 

کسى که وقتى میریم مهمونى حواسش بهم باشه ، وقتى مجبورم یه جمع کسل کننده و حرفاى خاله زنکیشونو تحمل کنم بهم اس بده : قیافشوووو داره زجر میکشه ها ، دیوونه تر کردن این دیوونه رو ، پاشو بریم خونه عزیزم ! خندم بگیره نگاش کنم چشمک بزنه بعدم با هزار بهونه از اون مهمونى خلاص شیم و وقتى اومدیم بیرون باهم بزنیم زیر خنده .. 
و نصفه هاى شب خیابونا رو باهم دور بزنیم و به چیزاى الکى بخندیم ..
کسى که بى دلیل بپرم بغلش ..
کسی که با نگاهش بهم اهمیت بده و مواظبم باشه 
یکی که هی گیر نده ، یکی که هی نگه زشته زشته هههههههه بخدا شوخی کردم این یه جمله رو 
کسى که کنارش خود خودم باشم .

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۰۵ مهر ۹۳ ، ۱۰:۲۱ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۹۰۳ - تعدادنمایش‌: ۱۱۳۲

نظرات  (۱)

کسی همه جا و در همه حال از باهم بودن لذت ببریم یعنی شخص مطلق خودت
کسی که به قول خودت زشت زشته نکنه و اتفاقا برعکس همه جا مخاطب خاص شو عزیزم صدا کنه و به همه بفهمونه که دوستش داره و دوستت داره 
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

عزیزم دوستت دارم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی