خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۵:۲۳

فشار های اضافی

سلام به همسر عزیزم سلام به همه

یه کتابی هست به اسم مردان مریخی و زنانا ونوسی قبلا هم در باره اش گفتیم این کتاب رو باید مثلا هر چند ماه یه بار یه نگاه انداخت 

مثلا من با اینکه تموم سعی ام میکنم شرایط همسرم رو درک کنم بعضی وقتا اون قد تو خودم غرق میشم که همه چی یادم میره مثلا بهش گیر میدم یه کاری رو این طوری بکنه درست تره در صورتی که خودش داشت به نحوه احسنت انجام میداد هرچند منم فقط به خاطر این بهش میگم که به فکرشم اما گویا جز اذیت کردن کاری دیگه نمیکنم ولی موضوع ناامیدی و بی انگیزه بودن به نظرم یه مبحث جداست وقتی ناامید بشی انگیزه نداشته باشی کارای روزمره رو هم نمیتونی انجام بدی چه برسه به این که بخوای کارای مهم بکنی این حالا وجه جسمی و کاریش بود یه طرف دیگه این قضیه خستگی روح و روان هست حالا تصور کنید یکی ام کنار گوش تون هی غر بزنه و صبرش کم باشه یا تموم شده باشه به نظرم هر روز صبح باید یه هدف انتخاب کرد و روی همون متمرکز شد همیشه باید به بهترین ها فکر کرد بعضی وقتا ادم با خودش میگه خب این کارو بکنم که چی مثلا درس خوندن یا به این نقطه برسم که چی بشه من خودم به شخصه هزار بار از طرف خانواده و دوستان مورد این سوال یا بهتر بگم حرف جبر قرار گرفتم که چرا برنامه نویسی میکنی و یاد میگیری اما خروجی نداری که چی بشه این کارو میکنی از طرفی که مربوط به خروجیه خب راست میگن صبر شون به سر رسیده اما فکر نمیکنن من این کار رو واسه دل خودم میکنم یکی از کارایی هست که باعث میشه یکم فکرم منحرف شه یکم مثلا شاد باشم با این که خودمم میدونم چه اینده ای در انتظار این کاره اما بازم کارخودمو میکنم به شخصه میگم با هزار نفر مشورت کنید و بعد اگه قانع نشدید کارخودتون رو بکنید یعنی برسید به اوج حدالقل پیش خودتون میدونید به کجا رسدید و چی به دست اوردید مگه شما واسه بقیه نماز روزه میگیرد و درس میخونید 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۵:۲۳ موضوع: - تعدادبازدید:۳۸۵ - تعدادنمایش‌: ۴۱۹

نظرات  (۳)

۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۵:۲۵ محمد عباسی
با سلام خدمت شما دوست عزیز اگر خواستید به وب من یک سر بزنید و از مطالب استفاده نمایید.
اره کتابه که خوبه 
اره راست میگی 
ولی همینا باعث شد یکم به خودم بیام مرسی عزیزم 
مرسی که کنارمو همراهمی

پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

فدای عزیز دلم بشم من 
همیشه شاد باش بر فراز قله های موفقیت
Your thiinkng matches mine - great minds think alike!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی