خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....

 

کاش کسی دلم گرفته

 

ادامه مطلب به همراه موزیک

 

 

دلم گرفته دوباره هوای تو رو داره
چشمای خیسم واسه ی دیدنت بی قراره
این راه دورم خبر از دل من که نداره
آروم ندارم یه نشونه می خوام واسه قلبم
جز این نشونه واسه چیزی دخیل نمی بندم
این دل تنهام دوباره هوای تو رو داره
دلم گرفته دوباره هوای تو رو داره
چشمای خیسم واسه ی دیدنت بی قراره
این راه دورم، خبر از دل من که نداره

 

 

راستی عکس کاری از هم نفسمه واقعا زیباست 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۱ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۲۱ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۰۴ موضوع: 	دفترمون 	- تعدادبازدید:۳۷۷ - تعدادنمایش‌: ۵۱۲
Love Nafas
کلمات کلیدی    |    KeyWords

اقای همسر

نظرات  (۱)

فدای تو بشم 
با این اهنگ ...
اخ که چقدر دلم ...
دیوونه 
دیووونه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی