خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۵۹

2 کلام حرف با خودم

خود لعنتیم

 

 بی اراده ، بی شهور ، تنبل، مسخره، که چی اخرش همه سر خودت سرکوفت میزنن

حالا هی امروزو فردا کن

الان بیا با خودت دودوتا 4تا کن

شورشو دراوردی دیگه

مگه از اون خنگه تو کمتری  

هی هیچی بهت نمیگم 

هی باهات دارم راه میام 

تو هم زدی به اون در

یکم محکم باش 

یکم اراده داشته باش 

به جون همسری اگه کاراتو تا 25ام تحویل استاد ندی نه من نه تو بخدا از دستت خسته شدم 

مسخره ی بی شهور 

اصلا فکر کردی آدمی خودتو از همه چیز انداختی 

من از دختر بی اراده ی مثل تو بدم میاد 

باید بشی همون قبلی وگرنه بخدا نه من نه تو 

اه اه اه اه اه

واقعا از دستت دلخورم ، دخترم مثل تو نوبره 

باور کن همسری هم از دستت دلخوره

همه چیزو تعطیل کن فقط این یه کارو تموم کن اول 

موافقین ۱ مخالفین ۱ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۱۶ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۵۹ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۳۳۸ - تعدادنمایش‌: ۳۶۷

نظرات  (۱)

اوه اوه چه طوری دلت امد با خانومییم ای طوری دعوا کنی 
البته لازم بودا 
ولی اگه بیاد شکایتت تو بکنه ......
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

ای جووووونم 
چقدر تو مهربونی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی