خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۲۴ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۴۸

زندگی با تفاوت

 

 

 

معذرت خواهی ؛
همیشه به این معنا نیست که تو اشتباه کردی ، و حق با یکی دیگه است . . .
معذرت خواهی ؛ یعنی اون رابطه شاید بیشتر از غرورت برات ارزش داشته . . .

 

 

سلام به همه زندگیم همه عمرم کسی که نفسم به یاد اونه که دم و باز دم میشه

زیبایی زندگی تفاوت ها ست 

تفاوت فکری من و تو مثلا من از ابی خوشم بیاد تو از قرمز مهم اینه چه طور با این تفاوت ها کنار بیاییم 
اما یه تفاوت هایی کلا از بیخ اشتباهست مثلا کارایی که من میکنم و باعث رنجش تو میشم خودمم میدونم اشتباست اما نمیدونم چرا گیر میدم از این بابت باید تو ببخشی نفسم 

مثلا یه بازی هست به اسم منچ خب این بازی قشنگیه و راحت میشه بازی کنیمش اما فکر کن یه روز بیاییم سنگ بازی کنیم یعنی من به تو سنگ بزنم تو به من  یا همون مهره منچ رو بکنیم تو چشم هم خب این بازی اشتباست اما سرگرم کننده ولی فکر من اشتباست که میگم بیا سنگ بازی کنیم و اما این وسط یکی مثه تو که فهمیده هست میگه نه و فرق من و تو دقیقا سر همینه 
اقا یه چیزایی اشتباست یعنی اشتباه 

یه روز ازت خواستم هیچ وقت منو تحمل نکنی چون اگه  روزی بشه که یکی یکی دیگه رو تحمل کنه  فقط خودش رو عذاب میده 
این که مثلا گیر میدی  به قول خودت اذیت میکنی واقعا لذت بخشه یعنی به من اهمیت میدی و من همین شخص رو برای شونه به شونه راه رفتن کنارش انتخاب کردم وسلام و تو هیچ وقت کار اشتباهی نکردی و نمیکنی باور نمیکنی بیا بشین و کارا منو واسه بقیه بگو تا تایید کنن کارمن اشتباست و این صبر و تحمل تو رو تحسین کنن و بهت بگن دیونه ای که با اینی 
ولی بازم دوست دارم و چون دوست دارم هیچ وقت کم نخواه ازم

 

موافقین ۱ مخالفین ۱ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۲۴ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۴۸ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۲۲ - تعدادنمایش‌: ۲۵۹

نظرات  (۱)

اره 
ولی توی عمل کردنش من لنگ میزنم 
نمی تونم احساستم و عقلمو و رفتارمو در مورد تو درست مدیریت کنم که دوست داشتنم باعث برخورد اشتباهم با عشقم نشه 
از بس دوستت دارم نمیفهمم یه چیزایی رو که خیلی وقتا اشتباهه ، بعدش که فکر میکنم تازه میفهمم.
دوستت دارم مهربونم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی