خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۱۲ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۳۵

سلامتی


سلام به بهترینم

سلام

 

سلامتی واقعا بهترین نعمته فکر کنید سرما خورده باشید و همزمان مسموم هم بشید راستی یه تجربه هیچ وقت قرمه سبزی (خورشت سبزی) رو با جوشانده (محلی) و گل گاو زبان نخورید خیلی وقته مسکن نخورم یعنی خودم نمیخوام بخورم دیگه همچنین قرص خواب و البته ..... تو این چند روز دهنم اسفالت شد از درد طوری به خودم میپیچیدم که باور کنید گفتنش تو کلمات نمیگنجه میدونستم چیکار کنم تا حالم خوب شه خوب که نه اما درد نداشته باشم  که مربوط به اون نقطه چین های جاخالیه اما من خط قرمزایی واسه خودم داشتم و دارم و این موردم گذاشتم توش نمیتونید درک کنید چقد درد داشتم ولی نخواستم مصنوعی خوب شم یا به عبارتی بدتر شم یعنی یه درد رو خوب کنم عوضش به یه درد خیلی بزرگتر مبتلا بشم 

 

 چه میدونم اون وقتی دیگه چی نوشته بودم  یادم امد تکمیل میکنم اگر ارزش انتشار هم داشت انتشار میدم

 

 

 

http://ashiyane.org/forums/showthread.php?65772-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%BE%DB%8C%D8%AF%D8%A7-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-(lfi-rfi-sqli-bsqli-upload-xss-csrf-)-%D8%AF%D8%B1-php-(%D8%A8%D8%A7-%D8%B5%D8%AF%D8%A7)&p=333147#post333147

موافقین ۱ مخالفین ۱ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۱۲ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۳۵ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۶۹ - تعدادنمایش‌: ۳۵۵

نظرات  (۱)

الهی من فدای تو بشم که اینقدر درد کشیدی
 خداروشکر که بهتر شدی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی