خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۲۶ آذر ۹۳ ، ۲۱:۲۸

بی مقدمه دوس داشتن

سلام الان یهو صفحه وب رو باز کردم همینجوری بی مقدمه می خوام بنویسم می خوام از چیزایی بگم که شاید جنس اصلش این روزا کمتره ولی هست 

دلم می خواد بنویسم از دوست داشتنت ولی کسی نمی تونه درکش کنه به جز خودت ، کسی که داری این متن رو می خونی الان با خودت میگی دلش خوشه ، اره راست میگی دلم خوشه به تویی که کنارمی به تویی که هیچی نمی تونه یه ذره از احساسمونوکم کنه ،دوری ، دلتنگی ، مشکلات سرراه ازدواجمون نمیگم نیست همه اینا هست ولی ما درمقابلشونیم و میدونم اخرش مال همیم به قول خودم من سهم و روزیه توام و کسی دیگه نمی تونه روزیه کسی دیگه رو داشته باشه

می خوام بگم از اشتباهات خودم از اینکه باور کن حتی ناراحتتم اگه میکنم مطمینن از دوست داشنمه بخدا همیشه بعدش میفهمم اشتباهه نحوه ابرازش ولی در لحظه تو رو اذیت میکنم کاش بتونم خودمو مهندسی کنم تا اونجوری نشه بعدش که فکر میکنم می بینم چقدر دخی بیفکریم برای همین یه معذرت خواهی گنده ازت میکنم، تازه تو توی اوج عصبانیت من بازم بهترین برخوردو بامن میکنی برای همین میگم هیچ کسی مثل تو حتی نمی تونه با من کنار بیاد ، برای همین ازت ممنونم از اینکه دوستم داری 

وقتی که می بینم هیچ وقت منو نمی پیچونی که بماند، حتی توی اوج خستگی و کارایی که داری بازم پیش من می مونی، واااااااااای خدا از خودم خجالت میکشم چقدر بی انصافم من قول قول مردونه میدم دیگه سر هیچ چیزی تو رو ناراحت نکنم ، حداقل اینکه از طرف من ناراحتی پیش نیاد اگه تکرار کنم خودمو شدید جریمه میکنم 

اینقدر قدرت استدلالو منطقت بالاست که واقعا خوشحالم از اینکه تو کنارمی، و خوبی منو تو اینه می تونیم با حرف مشکلاتو رفع کنیم چون هرجایی مشکلات هست ، نمونه هاش الان از توی ذهنم میگذره خیلی طولانیه نمیشه نوشت 

واقعا دوستت دارم، اینقدر شخصیتت برای من ارزش داره که اصلا قابل قیاس نیست، وقتی یه مرد اینجوریه که حتی می تونه یه جاهایی منو متوجه کنه خیلی خوبه چون همیشه فکرو حرف من درست نیست و خیلی جاها اینو فهمیدم باور کن با تو خیلی خوشبختم .

میگن خوبی وقتی خودشو نشون میده که بدی باشه و من خوبی تو رو هرلحظه می بینم وقتی نگاه میکنم اطرافمو می بینم با خودم میگم الان 2نفر نمی تونن حتی به وجود ظاهری طرفشون اعتماد کنن بعد چه جوری به فکر اون طرف اعتماد می خوان بکنن، فکری که نمیشه دیدش ، ولی من میدونم تو خیلی خیلی خییللییییییییی حتی بهتر از منی و نمیدونم چی باید بگم اصلا نمیشه درموردش نوشت امیدوارم فهمیده باشید حرفمو چون خودمم دربرابر خوبی تو کم میارم.

میدونی کی کیف میکنم لذت میبرم ، وقتی که به هیچ کی حتی داییت اجازه نمیدی با بی احترامی با من حرف بزنن اینکه همه جا از من دفاع میکنی هوامو داری اینکه هیچ وقت فکر تنهایی نمیکنم اینکه دلم به دلت گره خورده، اینکه مال توام، اینکه می تونم از راه دور حست کنم، شاید کسی به جز تو نتونه باور کنه که من امروز تو رو هم حس کردم هم دیدمت

 فضاهای شخص و خصوصیمونو دوس دارم چون شخصیه و    ....تو بهترینی 

با تو خوشم و هیچ چیزی به پای دل خوشی نمیرسه

دوستت دارم 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۲۶ آذر ۹۳ ، ۲۱:۲۸ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۳۴۷ - تعدادنمایش‌: ۴۰۰

نظرات  (۱)

سلام عزیزم 
اول از همه واقعا خسته نباشی خونه مون رو سر حال و سر زنده نگه میداری واقعا ممنون و اگه دعوا م نکنی ببخشیدم .
میگی من خوبم ولی باور کن این کسی و چیزی که داری مقابلت میبینی (من) اینه خود خود خودته خوبی من همه اش بابت خوب بودن تو هست تو محشری 
یه وقت نبینم یه تار مو هم نفس زندگیم کم بشه دیگه چه برسه به جریمه اون وقته که کلامون میره تو هم 
اذیت کردنا از سر دوست داشتن شاید در لحظه یکم جالب نباشه اما چند لحظه بعدش همه اش موجی از خوشحالی رو داره از این که مطمئن میشم یه نفر چقدر دوسم داره و از این که دوسم داری ازت ممنونم مطمئن باش تو همیشه بهترین و درست ترین کار رو میکنی حتی وقتی عصبانی و دعوا میکنی این که تو بهترینی رو بهش باور و اعتقاد دارم 
دوست دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی