خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۲۰ آذر ۹۳ ، ۲۰:۰۹

مرد=

چقدر اشتباه فکر میکنه هرکی که میگه :مرد باید قد بلند و چشمو ابرو مشکی و ته ریش داشته باشه

من میگم :

 مرد باید با تموم غرور مردونه اش مهربون باشه ( تجربه شخصی روزانه )

 با تموم لجبازیای و بداخلاقیای همسرش بازم وفادار بمونه  ( تجربه شخصی همیشگی )

 با وجود تموم مشکلات هنوزم عاشق بمونه   ( تجربه شخصی از روز اول تا همیشه )

 باید بتونه توی اوج عصبانیت هنوزم دوستت داشته باشه ( تجربه شخصی خاص )

 با وجود ناراحتی خودش، بازم تو رو میخندونه ( تجربه شخصی چند روز اخیر )

 تو لجبازی میکنی اون فقط فقط مهربونی ( تجربه شخصی تقریبا هر هفته )

 مرد من از تموم صبوریات ممنونم از تموم خسته شدنات که به روی خودتم نمیاری 

 کلا این روزا مرد بودن خیلی سخته 

 همین قدر که تو مرد زندگی منی باور کن ممنونتم 

کاش باورم کنی که بهت افتخار میکنم 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۲۰ آذر ۹۳ ، ۲۰:۰۹ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۳۱۹ - تعدادنمایش‌: ۳۹۱

نظرات  (۱)

سلام عزیز دلم 
اون روزی من به خودم افتخار میکنم که تو در ناز و نعمت و اسایش باشی 
اصن میدونی زن باید مثه تو باشه  باوقار فهمیده خوشگل با احساس اروم شیطون و از همه مهم تر وفادار و صادق 
یکی از تجربه های شخصی  من درمود تو دوست داشتن تو هست 
دوستت دارم


پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

البته لجبازم هستم هههههه
منم تو رو خیلی دوست دارم عزیزدلم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی