خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۱۰ آذر ۹۳ ، ۲۰:۴۱

♥به ♥راه داره

سلام ویژه به عشقم و سلام به همگی

می خوام بگم وقتی دو نفر خیلی بهم نزدیکن حتی فکر همدیگه رو هم میخونن حتی نمیشه سورپرایز کرد اینو امروز واقعا لمس کردم

بخدا می خواستم یهو سورپرایزت کنم ولی نشد 

اینم نمونه صحبت امروزمون 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

میگم خانومی تو بافتنی بلدی 

اره 

چقدر 

بلدم ، تا الان هرچی رو خواستم ببیافم تونستم 

اگه وقت کردی داشتی تونستی نخ همرنگ یا شیکتر سنگین تر از رنگ شالگردنم بگیر یه شالگردن همون مدل یا بهتر بباف واسه من 

ههه یه چیزی بگم 

جانم 

همین الان داشتم همینکارو میکردم چرااااا تو فهمیدی هاااااااا

هههههه چند وقت قبل به ذهنم خطور کرد 

اصلا کی گفته تو باید از دلو کارای من خبر داشته باشی ، امروز بافتنشو شروع کردم دیروز نخشو گرفتم

هههههههه

اگه خودت نمیگفتی بخدا نمیگفتم بهت 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

نمیدونم اینقدر از این اتفاقای اینجوری توی زندگی ما افتاده 

اینقدر اتفاقایی که شاید اتفاقی افتاده ولی واقعا تصادفی نبوده 

فقط میتونم بگم دوستت دارم شریک زندگیم 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۱۰ آذر ۹۳ ، ۲۰:۴۱ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۸۴ - تعدادنمایش‌: ۳۳۳

نظرات  (۲)

۱۰ آذر ۹۳ ، ۲۲:۵۲ وحید واحدی
واقعا قبولش دارم...2 تا عاشق واقعی همیشه حسای همو میفهمن...
پاسخ مدیر به نظر وحید واحدی :

ولی بدیش اینجوری دیگه ادم نمی تونه فکر شوم بکنه هههههه 

واقعا واقعا سرنوشت من و تو بهم محکم ترین گره دنیا رو خورده 
کار از اتفاق و تصادف و رندم دیگه گذشته یه پیش امد هایی واسمون پیش امده که واقعا به تو ایمان اوردم بزرگترینش هم سرگذشت بهم رسیدن مون که بعد عروسی مون ترجیح میدم عمومی کنیمیش
اگه بدونی چقدر دوست دارم 
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

شیرین ترین قسمت زندگی منی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی