خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۰۹ آذر ۹۳ ، ۱۷:۴۸

sms بازی منوتو

عاشقتم فقط همین

این پیام های امروز منو عشقمه ، نوشتم تا در اینده بچه هامون بدونه چه بابای مهربونی داشتن والا ههههه

 پیام قبلی ترین:سلام نفسم ، دستت درد نکنه/از دیروز ظهر بیدارم /ازت گله دارم گلم

چرا از دست من عزیزم،چیکار میکنی

پیام قبلی ترش:کار میکنم

دیروز 2تا اس دادم بهت 

پیام وسطی :2بار بعد ازظهر، از صبح کجا بودی کلی دلم شور زد. اگه امکانش میبود خودم خبر میگیرم صبر نمیکنم که جواب بدم 

ببخشید خب 

پیام قبلی تر:خواهش نفسم :-*یه نیاز واسه من که نفهمیدی البته مشکل مثه همیشه منم شاید چون نگفتم

:-*:-*

پیام قبلی :چیکار کنم خب دوستت دارم :-*

پیام اول :از امروز بد میشم بدبدبدبد خشن پاتم از خونه گذاشتی بیرون، دستشویی رفتی، بیدار شدی خوابیدی چیزی خوردی باید بهم بگی در ضمن صحبت روزانه با هرکی رو هم مو به مو حرف به حرف ذخیره میکنی بهم میگی هان اوم اوم اوم

جوووونم چشم عزیزدلم 

پیام بعدی:افتاد ضعیفه چی شد :حکومت نظامیه و مردسالاری 

چشم عزیزم ، دستو جیغو هوراااااااا

پیام بعدترش:وای به حالت اگه تخدی کنی ، پس:-* برو صبحونه رو حاضر کن:-*

فدات بشم الان میرم بهترین صبحونه رو برات اماده میکنم 

پیام نهایی: دوستت دارم زنم :-*به کارات برس نفسم منم به کارام برسم 

 

این چنین همسر مهربونی دارم من ااااااینقدر دوستت دارم وقتی اینجوری اس میدی  ههههه فداتم باور کن 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۰۹ آذر ۹۳ ، ۱۷:۴۸ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۳۰۸ - تعدادنمایش‌: ۳۷۶
Love Nafas
کلمات کلیدی    |    KeyWords

پیام

نظرات  (۲)

۰۹ آذر ۹۳ ، ۱۹:۲۹ وحید واحدی
سلام
شرمنده این روزا نمیام این ورا
خیلی حالم گرفتست
حوصله خودمم ندارم
پاسخ مدیر به نظر وحید واحدی :

متوجه ام دوست عزیز امیدوارم حالت زود زود خوب شه 
همینی هم که سر میزنید ممنونم 
ببین یه کاریت دارم من عذر و بهونه هم قبول نمیکنم باید انجام بدی هرچدرم برخلاف میلت باشه من میخوام ازت دیگه خود دانی واقعا رو اعصابمی دیگه دیگه ....
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

امر کن عزیزم 
چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی