خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۰۸ آذر ۹۳ ، ۱۳:۳۱

خوشبختی یعنی

منو تو باهم

خوشبختــــــے❥دوستت دارم

یعـنــــے:مـــن،تـــو،پــــارکــــ❥دیوونتم

مـــن،تـــو،بـَستـَنـــــے♥عاشقتم

مــــن،تـــو،دٌنبال بـــازے♥یه وقتایی 

مـــن،تـــو،رقــــص♥که دلم خیلی میگیره

مـــن،تـــو،لـــاکـــــ♥خودمو فقط با فکر تو اروم میکنم 

مـــن،تـــو،فیــلم♥همیشه فکر میکردم هیچ مردی نمی تونه اینقدر

مـــن،تـــو،زیرچشمـــے نگاه کـــردنا♥صادقانه عشقو محبت داشته باشه

مـــن،تـــو،قربــون صدقــه رفتـــنا♥عشقی که توی خیلی از رفتارات

مـــن،تـــو،حســودے کردنـــا♥هم دیدم هم لمس کردم

مـــن،تـــو،اخـــم کردنـــا♥هم گفتی هم ثابت کردی که فقط به زبون نیست

مـــن،تـــو،بـــغــل♥لذتایی که کنارهم میبریم یه طرف 

مـــن،تـــو،دیــوونـه بازے♥ولی یه لذتای دیگه هم هست 

مـــن،تـــو،غــَذا♥که اونوقته تازه میتونیم ادعا کنیم 

مـــن،تـــو،تـَوَلـٌد♥واقعا همو دوس داریم

مـــن،تـــو،شــهربازے♥به یه چیزایی فک میکنی بعضی وقتا 

مـــن،تـــو،لــوس بازے♥که کمترین کسی بهش توجه میکنه

مـــن،تـــو،دریـــا♥صداقتی که داری برای من خیلی خیلی مهمه

مـــن،تـــو،آب بـــازے♥و اینکه

مـــن،تـــو،آدم بــَرفـــے♥همیشه

مـــن،تـــو،عــــــَکــــْــــــــــــــــس♥حواست

مـــن،تـــو،دستامــون توے دســت هــم♥به 

مـــن،تـــو،تـــاب بازے♥منه

مـــن،تـــو،بـــهار♥صادقانه ترین

مـــن،تـــو،تابستـــون♥تعریف و

مـــن،تـــو،پائیز♥تمجیدیه

مـــن،تـــو،زمستـــون♥که

مـــن،تـــو،دعـــوا♥انجام

مـــن،تـــو،قــَهـــر♥میدی

مـــن،تـــو،آشتــی♥دوستت دارم از عمیق احساسم 

خوشبختــــــــــــے❥ و میدونم تو هم همینجوری دوستم داری و حتی بیشتر

یعــنــــے:مــــــــن،تـــــــــوتــمام

 

 


نوشته شده هام سمت چپی هاش اورجیناله خودم نوشتم سمت راستی هاش حرف دلمه و برگرفته شده از  وبلاگ  http://one-sided-love.blog.ir

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۰۸ آذر ۹۳ ، ۱۳:۳۱ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۴۵ - تعدادنمایش‌: ۳۲۲

نظرات  (۱)

It was dark when I woke. This is a ray of suiehnns.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی