خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۰۵ آذر ۹۳ ، ۲۲:۰۱

زمستون گرم

یادمه زمستون پارسال که اومدی برف میومد اینجا من دانشگاه بودم زنگ زدی حرف زدیم یکم بعد گفتی می خوای بیایی ببینیم ( برای اطلاع بقیه منو همسری توی یه شهر نیستیم ) خب دلت تنگ شده بود برام 

اومدی برف بود واقعا

یخ زده بودی  یادمه سر 4راه دکترا منتظرم بودی این شالگردنو و کلاه رو اونجا بهم دادی که مامانت برام بافته

 منم برای ناهارمون سالادالویه درست کرده بودم ، ببین رفتیم یه جایی که اونجا سردتر بود ههههه ولی خب دور تختاش پلاستیک کشیده بودن و بخاری داشت 

اونجا بود که برای اولین بار دستمو گرفتی توی دستت گفتی چشاتو ببند بعد دستمو گرفتی وااااااای الان که یادش میفتم گرمی دستاتو حس میکنم توی اون برف ، اونم برای تو واقعا سرد بود 

اون زمستون یعنی زمستون 91 یکی از گرمترین زمستونا بود کنار تو ...

اصلا هواسم رفت یه جای دیگه می خواستم یه چیز دیگه بنویسم 

امروز بعد 2سال این کلاه شالگردن رو برداشتم رفتم بیرون، خب دوس ندارم خراب بشه برای همین زیاد استفاده اش نمیکنم 

 

زمستون گرم

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۰۵ آذر ۹۳ ، ۲۲:۰۱ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۰۵ - تعدادنمایش‌: ۲۳۹

نظرات  (۱)

فدای تو بشم من سعی کن استفاده کنی البته قبول کن این شالگردن ه به گرمی شالگردن من نیست  یه چیزه جالب خط های رو کلاه و همچنین گل برگای گل رو چند درصد احتمال تصادفی بودنش رو میدی 

دوست دارم من که همیشه دلتنگ تم مخصوصا این روزا هرچند به زودی جبران همه کمی کاستیامو میکنم امیدوارم بتونم یه زره جبران خوبی هاتو بکنم

گفتی برا اطلاع بقیه .... این یه کلمه رو من اضافه کنم اخر جمله ات " موقتی "
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

تا همین الان فکر میکردم تصادفیه برای همین عکسو دوباره آپ کردم
 واااای 7 تا گلبرگ دارن و 2تا گلش با هم میشه 14تا گلبرگ ،4 خط روی کلاه و درمجموع گل و خط ها باهم میشن 8تا(آبان )  خیلی دیوونه ای بخدا دیگه اینقدر فکر نمیکردم   "7144 " فکر کنم واجب شد برم قایمشون کنم واقعا خراب نشن 
برای همینه میگم تو با تموم مردا فرق داری به یه چیزایی توجه میکنی که خیلیا نمیکنن 
دوستت داااارم عشقم 
باور کن بعضی وقتا در برابر عشق تو کم میارم با وجود اینکه بینهایت دوستت دارم ولی  احساس میکنم تو بیشتر دوستم داری و نمی تونم عشقو محبتت رو جبران کنم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی