خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۰۵ آذر ۹۳ ، ۱۵:۲۸

خاطرهای دوست داشتنی

اینا رو هیچکی نمیدونه چیه 

شکلاتا رو یادته هههه جریانش اینه که اومدی درخونمون بعد بهم زنگ زدی نزدیک خونه تونیم یه چیزی از زیر در انداختم توی خونتون من توی اتوبوس بودم از دانشگاه برمیگشتم دوره کارشناسی بود بدو رسیدم خونه رفتم توی حیاط دیدم یه پاکت ، خودتو ندیدم هرچند هنوز اونموقع گلتو نفست نبودم هههه خودمو تحویل میگیرم 

اون تخمه ها توی پارک روبه روی داشنگاه توی اولین باری که دیدمت با حسین و دشمنش هههههه

اون خودکاری که برای بار اول دیدمت و جای ایستگاه اتوبوس تو می خواستی بری از توی جیب کتت برداشتم ،حسینم رفت تا کتاب فروشی 

اون کاغذ کادوی اولین هدیه ای که بهم دادی با کارت روش که می تونم بگم بهترین هدیه ای بود که تا الان گرفتم 

و کاغذ کادوی اون کتابی که بهم دادی

کتابایی که برات خیلی ارزش داشتن ولی دادیشون به من هرچند گفتی بعدا ازم میگیری ههههه

اون پول قدیمی 

اون 2تا پرنده که پولشو دادی به خواهرات ازشون گرفتی برای من 

اقااااااا فکر نکنید من خیلی زبان می خونم هااااا نه اونا رو میزارم برای قشنگ شدم پشت صحنه هههههههه

 

خاطرهای دوست داشتنی

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۰۵ آذر ۹۳ ، ۱۵:۲۸ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۴۶ - تعدادنمایش‌: ۲۸۱

نظرات  (۲)

هه
خیلی جالب بود :)
وبلاگ باحالی داری دمت جیز
پاسخ مدیر به نظر مهرداد JJ :

دم شما هم گرم :) که می خونید 
ممنون

چه طوری زندگیم 
حاظرم شب عروسی مون مسموم شم اما اون دو تا شکلاتو بخوریم 
هنوز زره ای از ارزش تو هم نتونستی بگی  که بشه اول راه تحویل گرفتن تو که همه عمره منی تازه خیلی هم کم گفتی  بفهم تو چی هستی واسه من
بجز پولی که ابجی دادم دو برابر قیمت واقعیش ، پلی استیشن که واسه بدست اوردن جفت اون پرنده داداش ازم گرفتم رو هم حساب کنیم و  راست میگی اون کتاب ها واسم واقعا ارزشمند بودن اما اما چه طوری بگم به جون خودم و خودت دربرابر ارزش تو واسم درقبال شونه به شونه راه رفتن باتو هیچی نیستن حتی از هیچی هم کمترن من خیلی دوست دارم یه دوست داشتن از جنس دوست داشتن
 هههه خاطرت جمع کتابا مال خودته اتیش هم بزنیشون کسی بهت نمیگه بالا چشمت ابرو هست 
راستی یکم پست تو ویرایش کردم
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

جوون دلم
همین که اون همه راه توی اون برف برای دیدن من اومده بودی نشون میده که چقدر منو دوس داری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی