خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۰۴ آذر ۹۳ ، ۲۳:۰۳

بارون

اینجا داره بارون میاد یعنی نمیدونی چه حالی دارم 

 منم و تو و ...، دارم این اهنگو با صدای بلند گوش میکنم 

همین الان عجیب حس بودنتو دارم 

ادامه مطلب به همراه موزیک

 

 

 

توصفحه اصلی نزاشتم تا شخصی اذیت نشه

لطفا اگر موزیک پخش نمیشود اطلاع دهید 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۰۴ آذر ۹۳ ، ۲۳:۰۳ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۲۸ - تعدادنمایش‌: ۲۴۸

نظرات  (۱)

به به چه موزیک زیبایی ممنون گلم 
خب اشتباه کردی از تو فقط اشاره از من که جون بدم واست 
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

 خواهش عزیزم 
اون لحظه داشتم دیوونه میشم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی