خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۰۴ آذر ۹۳ ، ۲۱:۲۶

اثر هنری خودم

سلام عشقم و سلام به بقیه دوستان

از اونجایی که اقایی نگران سلامتی منه که سرما نخورم همیشه میگه مواظب خودت باش ، اینم بگم که گفته اگه سرما بخوری میره باهام جدی جدی قهر میکنه ، البته حق داره واقعا این مدت خیلی اذیت شدیم 

 برای همین امروز نشستم برای خودم هد بافتم تا سرم سرما نخوره 

این کتاب زبانمم شاهد که امتحان دارم فردا فکر نکنید الکی میگم اثر هنری خودمه

میگم چه زن هنرمندی داری هااااااا هههههههه 

 

اثر عشقم

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۰۴ آذر ۹۳ ، ۲۱:۲۶ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۵۳ - تعدادنمایش‌: ۲۸۹

نظرات  (۲)

۰۴ آذر ۹۳ ، ۲۱:۴۶ وحید واحدی
سلام
قشنگه
پاسخ مدیر به نظر وحید واحدی :

سلام دوستمون 
مرسی از نظری که دادید چشاتون قشنگ می بینه 
واقعا ممنونم ازت که مراقب گلم هستی 
اگه خوشحالی منو میخوای کاری کن گلم همیشه با طراوت باشه
دوست دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی