خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۰۲ آذر ۹۳ ، ۱۵:۴۷

دیگه تعطیل تموم

یه چیزی بگم بعدش برو

تموم

دیگه تعطیل 

اگه تونستی جایزه داری 

جدی جدی جایزه داری توپل

ولی اگه نتونستی

یه چیزی میگیرم ازت هااااا

اینا حرفای اقامونه ههههههه تا 3 دی ساعت 3 بعدازظهر یعنی 1ماه استراحت جسمی یا تلاش که اگه بتونم بعدش جایزه، و اگر نتونم من باید جایزه شو بدم هههههه به هرحال هر2تاش خوبه تازه اگه بخواد قولشو بهم بزنه یعنی فسق کنه قراردادمون رو باید جریمه بده 

عااااااشقتم من، روانی دوست داشتنی 

بازم ازت ممنونم به خاطر همین دیوونه بازیامون

 

این قولتو عشقه

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۰۲ آذر ۹۳ ، ۱۵:۴۷ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۴۱ - تعدادنمایش‌: ۲۷۷

نظرات  (۲)

۰۲ آذر ۹۳ ، ۱۷:۲۱ وحید واحدی
چرا پس؟؟؟
یعنی دیگه اینجا نیام؟؟؟
پاسخ مدیر به نظر وحید واحدی :

هههه اشتباه برداشت شد مثه اینکه 
یه قول بین خودمون 2تایی هست منو همسری
من اینو نوشتم اینجا که اقایی یادش بمونه حرفشو یادش نره

۰۲ آذر ۹۳ ، ۲۳:۱۹ وحید واحدی
خوبه پس
ناراحت شدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی