خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۱۶ آبان ۹۳ ، ۱۷:۱۹

هیس ... تو دختری

دیگه نمی تونم طاقتم همینقدره ، تو که منو می شناسی 

ببخش عزیزم

از این لحظه می خوام به خواسته ات احترام بزارم چون دوستت دارم

بدون دلخوری و ناراحتی 

بدون اعصاب خردی 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۱۶ آبان ۹۳ ، ۱۷:۱۹ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۱۹۰ - تعدادنمایش‌: ۲۲۵

نظرات  (۱)

این یک پای مطلب نه تایید بلکه فقط به منظور دیدن هست 

واقعا معذرت میخوام ازت بابت کارایی که باعث رنجش تو میشه و شده 

ببخشید سعی میکنم جبران کنم
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

جبران نمی خواد عزیزم بالاخره منم از روی عشق یه کارایی میکنم که بعضی وقتا درست نیست 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی