خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۱۴ آبان ۹۳ ، ۰۰:۴۵

تولد عشقم

تولد عشقم

سلام سلام 

امروز 14 آبان تولد عشق خودمه عشقی که واقعا عشقه و من دوس دارم بازم اورجینال بنویسم چون تو اورجینالی برام

اگه بدونید من چی میگم اونوقت میفهمید عشق یعنی چی 

واقعا از ته ته دلم تولدتو به خودم تبریک میگم چون مال خودمی حالا بعد خودم تولدتو به خودت تبریک میگم 

برات بهترینا رو آرزو میکنم سلامتی ارامش اسایش و مهمتر از همه سلامتی من برای تو هههه  اونم کنار خودم 

و چقدرررررر خوشحالم که عشقت با تمام وجود توی دلمه 

چون "دوستت دارم" رو توی تمام شرایط و لحظه ها ازت شنیدم چه وقتایی که منو محکم توی بقلت فشار میدادی

و چه وقتایی که حتی ازم ناراحت بودی

عاشقتم مرد همه چیز تمام من

درسته امروز متعلق به تویه و حرف حرف تویه هههههه

ولی یه جورایی مال منم هست چون تو خودت مال منی با تموم وجودم می بوسمت به صورت سکرت ههههههه همونجوریکه خودت میدونی و داد میزنم عشقم تولدت مبارک 

عشقمی

تولد سال دیگه رو امیدوارم شرایط زندگیمون رو خود خدا کمک کنه و به حق این شب وروزا که ازش می خوام و تو خودتم گفتی امشب مال حضرت رقیه ( س )  و عمه جان زینبه و خیلی کریم هستن ،جوری پیش بره که بتونیم توی خونه خودمون بگیریم(ان شاالله )

تو که میدونی من عاشق اینم که تولدت یه کار خاص بکنم 

اما امسال نتونستم برنامه هایی که توی ذهنم بود رو عملی کنم میدونم عذرم پیش خودم پذیرفته نیست  ولی فقط تونستم برات کاردستی درست کنم هههههه فکر نکنی آسون بود اول اومدم یه کارت برات درست کنم دیدم کاغذ رنگی ندارم بعدش اومدم با کاغذ درست کنم حتی بادکنک هاشو با قیچی بریدم خواستم رنگ کنم دیدم مداد رنگی ندارم باور کن مدارکش موجود، ابجی هم شاهده هههه یعنی واقعا دپرس شدم که یهو به ذهنم ااین رسید 

البته بحث هدیه تولدت جداست

http://bia2delroba.persiangig.com/%D9%88%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF%D9%85%D9%88%D9%86/20141104_233949.jpg

وقتی میگم بی نهایت دوستت دارم تازه اونوقته که بینهایت ارزش پیدا میکنه 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۱۴ آبان ۹۳ ، ۰۰:۴۵ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۸۵ - تعدادنمایش‌: ۳۷۵

نظرات  (۲)

سلام عزیز دلــــــــــــــــم
بهترین هدیه واسه من وجود خودته نفسم و دومیش سلامتی تو و سومی ارامشت دیگه من زیاد هدیه میخوام چهار و پنجم داره که در اندرونی خصوصیه
دوستت دارم واقعا ممنون تو یکی یه دونه منی بی نظیری 
جدی ممنونم ازت واقعا دستت درد نکنه خیلی زیباست دوستت داااارم و  قربونت بشم من همین که زحمت کشیدی و به یادمی واسم یه دنیا ارزش داره تازه تو خودت خاص ترینی واسم دست درد نکنه نشستی فک کردی ، دفعه اخرت باشه دپرس میشی تو اگه بدونی وجودت واسم چی هست واقعا بال در میاری از خوشحالی
دوست دارم دیووونه  ​
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

منم دوستت دارم دیوووونه ♥♡
یه چیزه جالب الان متوجه شدم 
این پست تو 14 همین پست تو ابانه 

ممنونم بازم عزیزم
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

جدی چه جالب 
هیچ چیز اتفاقی نیست عززززیزم دوستت دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی