خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۰۸ آبان ۹۳ ، ۱۳:۲۱

حرصمو درمیاری خب

 جوووون دلمی

خودم میدونم خیلی بدم، وسط بهترین حالمون تو یه چیزی میگی منم دیگه گند میزنم به اون حالو هوا 

دست خودمم نیست ولی واقعا دیگه خودم میدونم برنمیگرده حالم تا یکم زمان بگذره دیگه لذت نمی برم و این روی تو هم اثر میزاره میدونم.

 برای همین میگم تخصص داری تو اینکار ؛چون مهمی برام ؛

نمیدونم وقتی میدونی از یه چیزی بیزارم چرا اصلا حرفشو میزنی چرا تو علت این حال من میشی ، وقتی می بینی اینقدر خوبیم باهم اینقدر انرژی مثبت اینقدر حال خوب 

مثل همون شخص سومی که میگی روی تو اثر منفی میزاره، اگه من حرفشو بزنم ، اینم یه همچین چیزیه ، بعد تو میگی :تو خودت با خودت اینجوری میکنی ، اره قبول دارم و سعی میکنم روی خودم یکم کار کنم روی ذهنم تا بتونم کنترل کنم

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۰۸ آبان ۹۳ ، ۱۳:۲۱ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۵۷ - تعدادنمایش‌: ۳۸۰

نظرات  (۱)

از دست تو خانومی جدی میگم حال تعارف هم ندارم 
من باید عذر خواهی کنم که تو بهترین لحظه هامون باعث رنج خاطر تو میشم 

یه چیزایی از یه کسایی باعث رنجش ادم میشه به نظرم باید همون موقع جلوی اون شخص رو گرفت یعنی باید این کار رو کرد تا اسوده خاطر بمونیم اما در مواقعی و اشخاص خاص و البته لحظه های خاص با اون شخص خاص تو اون لحظه به نظرم بهتره که به لذت بردن ادامه بدیم و بعد اسفالتش کنیم به هرحال اگه غریبه به یه برخورد کلامی خلاصه بشه اون شخص که اختیارش رو داریم سرشو بیخ تا بیخ باید برید والا

هیچ وقت تغییر نکن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی