خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۱۴ مهر ۹۳ ، ۱۵:۰۶

پیام کوتاه

سلام عزیزدلم

چند روزه البته از روز گذشته درستو حسابی پیش هم نیستیم البته دلایل مختلفی هست که دست خودمون نبوده یکیش سیستم و هاردو  درسو مریض بودن من و حال خرابم و امروزم که تو مریض کردی خودتو 

به هرحال من دوس ندارم اینجوری کلا حس بدیه

این روزا کلا هواتو میکنم شدید 

تازه اونروزم همون2 ساعت مثلا پیش من بودی باید جبران کنیش گفته باشم ههههه به هرحال وقت اختصاصی من بود 

 خودم همه چیزو هم میدونم هم درک میکنم ولی دوس دارم کنار هم باشیم مهندس 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۱۴ مهر ۹۳ ، ۱۵:۰۶ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۵۵ - تعدادنمایش‌: ۲۹۰

نظرات  (۱)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
به هم برسید ایشاا...!
******************
پاسخ مدیر به نظر هگزا :

ممنون به خاطر خوب خواستنت برای بقیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی