خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۱۴ مهر ۹۳ ، ۱۷:۴۱

مرد نامرد مهربون

.

.

.

.

.

اینقدر دلم برات تنگ شده نامرد♥

.

.

.

.

.

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۱۴ مهر ۹۳ ، ۱۷:۴۱ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۴۹ - تعدادنمایش‌: ۲۸۱

نظرات  (۲)

وب متفاوت و زیبایی دارین
پاسخ مدیر به نظر helen :

ممنون دوست خوبم همش حرف دل و به قول خودم 90% اورجینال
دل خیلی هامون گیره....تنگه.....چی بگم.....
پاسخ مدیر به نظر اهورا ... :

اره همینطوره باز خوبه حداقل من میدونم دل اونم برای من تنگ شده  الان بیاد به منم میگه نامرد هههههه تازه کلی حرص میخوره از دستم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی