خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۱۰ مهر ۹۳ ، ۰۸:۲۷

از اینا

سلام به زندگیم که 10 رو درست حسابی ندیدمش ااااینقدر دلم براش تنگ شده فقط امروز یه چیز دیگه می خوام ازت هههههههه خب اونجوری نگا نکن دیگه ههههه من که میدونم تو هرکاری بخوام رو میکنی تاااازه این آسونه و راحت نیاز به درخت نداره ههههههه

بعدشم تو که خودت میدونی جنس آرزوهای من چیه 

خب اینم طرحش 

وای چقدر لالا توی این میچسبه

من میدونم تو به این فکر میکنی جنس باید یه چیز محکم باشه تا نیفتیم هههههه فدای تو بشم الهی 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۱۰ مهر ۹۳ ، ۰۸:۲۷ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۶۷ - تعدادنمایش‌: ۳۰۲

نظرات  (۱)

ارزوهای واقعا با ارزشی داری ، به به چه ایده  توپی حتما خوشگلم اینم درست میکنیم 
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

هوراااااااا قربونت بشم که درست میکنی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی