خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۰۷ مهر ۹۳ ، ۰۰:۲۶

حرف اورجینال

سلام عشق من، وقتی میگم عشق یه کلمه پیش پا افتاده نیست که این روزا هرکی هرکی ازش استفاده میکنه، عشق شده تیپ و زبون بازی، نه عزیزم اینا عشق نیست این عشق برای من حرمت داره یعنی تا وقتی که نفس میکشم کسی در حدش نیست که جاشو برام پر کنه 

سلام رفیق ، نه این رفیقای این زمونه که تا جایی باهات هستن که نفع داری براشون ، نه دوستی که یه بار حالتو به خاطر خودت نمی پرسه همیشه یا کارت داره یا دل خودش گرفته وقتی بهت میگم رفیق یعنی چه خوشی چه ناخوشی کنارهمیم

 سلام همسرم، نه همسری که برابر با خونه و ماشینو حساب بانکی خلاصه میشه نه ، تازه فکر میکنیم چقدر ما زرنگیم، زرشک، ما چی به سرمون اومده که معیارامون شده اینا بعد یکم فکر نمیکنیم همسر واقعا یعنی چی، همین شده که با یه اخم نمی تونیم همو تحمل کنیم ، اره خب ادعامون میشه ولی هیچی نیستیم. وقتی من میگم همسر یعنی درجه اول ارامش من یعنی کسی که می تونم بهش تکیه کنم یعنی امنیت، اخمش یعنی هنوزم دوستم داره 

سلام به مرد زندگیم، اینم این روزا تبدیل شده به نامردی به له کردن ، وقتی میگم مرد زندگیم یعنی میدونم نامرد نیست یعنی میدونم میدونه و میفهمه همه چیز منو که اینقدر سفت و محکم بهش اعتماد دارم که هیچ وقت منو له نمیکنه بزاره بره یعنی عین مرد پام وایستاده منم دربست مخلصشم.

 اره دوستی که این متنو می خونی اینا حرف دل خودمه اورجینال اورجینال.  اره هیچی توی این زمون سرجاش نیست برای همینم هست که هیچ وقت کنار همدیگه ارامش نداریم.

 ولی من پای تمام چیزای قشنگ وایستادم، عشقی دارم که هم رفیقم هم همسرم و هم مرد زندگیم اونم به معنای واقعی خودشون. 

بیایید خودمون سعی کنیم وقتی عشقو رفیقو همسرو زندگی کسی میشیم از نوع درستش باشیم وگرنه ما هم عین همه هستیم و فقط حرف مفت میزنیم.

دوستت دارم ( فک  کنم دیگه نیازی نباشه اینو براتون تفسیر کنم) عزیزم

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۰۷ مهر ۹۳ ، ۰۰:۲۶ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۶۳ - تعدادنمایش‌: ۲۹۱

نظرات  (۱)

سلام به زن زندگیم ،   نه مثه این دخترای جلف این روزا که بزرگترین نگرانی شون چی بپوشن که برن بیرونه کسی که مخاطب خاص خاص منه کسی که هر لحضه بهش افتخار میکنم نه بجای این که وقتی بیرون میرم باهاش از نگاه مردم سرخ و سفید شم ، به تک دختر زندگیم یه زن مهربون باوقار فهمیده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی