خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۰۲ مهر ۹۳ ، ۱۱:۴۶

سوال

سلام سلام عزیزم  

 یه سوال برام پیش اومده شدید ذهنمو درگیر کرده ههههههه

اول توی چشای این کوچولوی ناز خوشگل نگاه کن 

عشق منی

حالا منو نگا کن 

اگه یه روز دخترت بیاد از پشت بقلت کنه بوست کنه بگه بابایی پول بده برم پاستیل بخرم 

منم بگم عزیزم یکم پول بده چیزی لازم دارم 

تو اول چیکارمیکنی عزیزم ههههه میدونم 2راهی سختیه 

هرجوابی بدی باور کن توی علاقه من به تو تاثیری نداره من در هرصورت دوستت دارم باور کن به جون خودم هههههه

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۰۲ مهر ۹۳ ، ۱۱:۴۶ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۸۶ - تعدادنمایش‌: ۳۳۳

نظرات  (۲)

اوه اوه وای وای چه سوالا میپرسی 
خب چهارروز دیگه دخترمون میاد میبینه اینو بعدن توقعات رو بالا میبری اما اگه دختر مون رو مثه خودت تربیت کنی همین اخلاق تو رو داشته باشه خاطر من که جمع هست اون قد فهم و شعور و عقل داره که چیکار کنه این یه طرف قضیه بود اون طرفش مطمئنن تموم سعی مو میکنم زندگی کامل داشته باشیم که به هر دو تا خواسته برسیم یه طرف دیگه اش هم هست که خریداتو الویت بندی کن عزیزم بعدشم بچه اس نمیفهمه مامانش قراره خوشگل کنه برا باباش

دوستت دارم خانومی :-*

پ.ن: هههه خب خداروشکر به خیر گذشت فک کنم 
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

ببین خوب جواب سوالاو پیچوندی ههههههه 
بعدشم منظورم اون نبود 
منظورم این بود اول پول کدو یکی رو میدی ترتیب دادنش مهمه اول که دستتو توی جیبت میکنی میدی به اون بعد دوباره میدی به من یا اول پول منو میدی بعد مال اونو ههههه هاااااااااان
باشه جناب به وقتش من میدونمو توووووووو و دخترت همه لپاشو میکنم 
اهان !!! من دست کنم تو جیبم والا من هرچی ام که دربیارم مستقیم میدم به تو مدیریتش پا تو باشه. اگه این طوری بود که من باید این سوال رو میپرسیدم
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

هههههههه 
کلا بپچون منو 
من که میدونم نمی خوای جواب سوال منو بدی هههههه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی