خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۰۲ مهر ۹۳ ، ۱۰:۴۳

رنگ بازی

عشق منی تو  

 رویا هم با ما رنگ میگیره 

با خودم که فکر میکنم می بینم چقدر لحظه های قشنگی رو می تونیم با هم ایجاد کنیم که خودت دیدی دیشب اینو حس کردیم که همون لحظه ای که فکر میکنی بهترین حالو داریم، بازم می تونی از اون بهترش کنی ، الان میگی از ااین ناب تر نیست ولی بازم می تونیم  بهتر بهتر و معرکه ترش کنیم باهم ولی باید مواد اولیه اش خالص خالص باشه اونم عشق .

عااااشق این فضای خصوصی ببینمونم که فقط مال خود خودمه 

واقعا وقتی یکی خصوصی مال تویه مهروموم شده با اثر انگشت و امنیت بالا خیلی کیف داره 

دوستت دارم دیوونه روانی دوست داشتننی من 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۰۲ مهر ۹۳ ، ۱۰:۴۳ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۳۰۸ - تعدادنمایش‌: ۳۷۴

نظرات  (۱)

لحظه به لحظه با تو معرکه و بی نظیره و هر لحظه بهتر از لحظه قبل وقتی دوست داشتنی پاک هست به قول خودت خالص از جنس دوست داشت به وسعت عشق باید سعی مون رو یکم بیشتر کنیم تا چند برابر این لحظه ها رو مثه خودت زیبا کنیم و این ها همه اش واقعا به خاطر وجودتو هست  

دوست دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی