خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۲۰ شهریور ۹۳ ، ۰۴:۵۵

ناراحتی هایی از جنس عشق

سلام به نفس خودم 

یه چیزی میخوام بگم که بعضی نمیدونن بعضیا تو حسرتشن بعضیام که بشنون از حسودی دق میکنن 

منو خانومی همو خیلی دوس داریم خیلی بیشتر از اون چیزی که کسی بتونه حتی تصورش رو بکنه عاشق هم ایم

به نظرم دوست داشتن معرفت میاره و عشق خودخواهی واسه خیلی ها این دو تا باعث رضایت مندی شون میشه و خوشحالی  ولی واسه ما این دوست داشتن و عشق داره یکم باعث ناراحتی میشه چرا که یکی مون اگه یه زره ناراحت باشه اون یکیمون هم سریع ناراحت میشه ، اگه خانومی وسط صحبت بگه سرم درد گرفت اون وقت دیگه من منتظر حرف بعدیش نمیشم باید یه کاری کنم سرش خوب شه و بعدش اگه بپرسم بهتری نمیزارم بقیه صحبتش رو بکنه اول باید من بدونم بهتر شده یا نه که اگه نه بشنوم اون وقت بازم نمیتونه ادامه حرفش رو بزنه و واسه ناراحتی هم همین طوره  وقتی یکی ناراحت میشه اون یکی ناراحت میشه این طوری می افتیم تو ی حلقه یا یه برنامه بازگشتی 

 حالا ببینید وقتی میگم باعث ناراحتی های هرچند جزی هست یعنی چی میدونم و مطمئنم که مشکل از منه من حساسیت بیش از حد به خرج میدم اما جز راحتی واسه همسرم نمیخوام واما قسمت عالی ماجرا اینه که یه همسر مهربون کدبانو زیبا و از همه مهمتر فهمیده دارم با قدرت درک باورنکردنی.

جدا دوستت دارم خیلی هم دوستت دارم

ببخشید دیگه قلم من به زیبایی قلم تو نیست 

 

private boolean myStatus (you)

 {

   if(you == sad)

     {

        i = sad ;

         you = work for laughing at you;

         myStatus (you)

      }

      else

      {

         i= you;

         return true;

       }

 }

 

واما هیچ جیز ارزش خنده تو رو نداره و هیچی بالا تر از این نیست که من تو عشقی پاک به وسعت دوست داشتن داریم

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۲۰ شهریور ۹۳ ، ۰۴:۵۵ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۴۰۴ - تعدادنمایش‌: ۴۵۴

نظرات  (۱)

 فدای تو بشم دقیقا همینطوره 
چقدر من دوس دارم اینجوری با کد نویسی اینو نشون دادی دوستت دارم 
 تو خودت عشقی باور کن همین که می نویسی من از خوندش لذت می برم چون خاص خاص، مال خودم 
سند 6 دنگشم دارم اونم از اون منگوله داراش 
دوستت دارم بی اندازه و بی حساب 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی