خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۱۷ شهریور ۹۳ ، ۰۰:۰۳

♥دیوانگی جسارت شور عشق♥

زندگی 

          دیوانگی 

                       جسارت 

                                     شور 

                                            و عشق می خواد، امروز که گفتی امیدوارتر شدی خیلی خوشحال شدم، من حاضرم هرکاری بکنم ولی تو یه لحظه از ته دل خوشحال باشی و واقعا چشات بخنده. دیروزم که خیلی خاص تر خوشحالم کردی 

خب زندگی دیوانگی می خواد یهو بزنه به سرت ریتم زندگیتو عوض کنی هرجا که خسته شدی هرجا که یکنواخت شد بزنی توی جاده های فرعی که خیلی وقتا از اون جاده اصلیه بهتره بری یه چیزایی کشف کنی که بقیه ازش رد میشن، بعد دوباره برگردی توی جاده اصلی ولی با حال بهتر

زندگی جسارت می خواد که حتی بعضی وقتا قرار نیست همیشه هرچی بقیه میگن باشه اصلا کی گفته معیارای بقیه معیار خوبی یا بدی هست و تعیین کننده و جسارت کنی به معیارای مسخره و پوچ بعضیا و راه خودتو بری

زندگی شور می خواد که مثه همین چایی که تو باید هرروز یه لیوان بخوری تا حالت خوب باشه سرت درد نگیره .تا زندگیمون  حالش خوب باشه تا همون اینده بگیم دم خودمون گرم ما درمقابل زندگی کم نیاوردیم 

و زندگی عشق  می خواد که بگم از روز اول که گفتم یا علی، کنارتم تا ته تهش تو فقط بخند و بدون که دوستت دااااارم تا همیشه

 

اینم اورجینال بود 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۱۷ شهریور ۹۳ ، ۰۰:۰۳ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۲۵ - تعدادنمایش‌: ۲۶۸

نظرات  (۱)

این امید واری همه سر چشمه اش تویی 

میدونی زندگی (من) تو رو میخواد که اون قد قلمت و بیان ت قشنگه که کم میارم  از جواب دادن از تعریف کردن

واقعا زیبا نوشتی
 مطمئنن دیوانگی، جسارت، شور و از همه مهم تر عشق رو میزارم سر لوحه زندگیمون تا همیشه با هم خوشبخت باشیم تا چشمامون بخنده تا چیزی به اسم تکرار بی معنی شه واسمون 
با جسارتی راسخ دیوانگی بی انتها شوری بی حد و عشقی پاک من و تو زندگیمون رو میسازیم و کمر روزگار رو میمالیم به خاک 
جمله ای که هر لحظه از لحظه قبل برام تازگی داره " دوستت دارم "
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

فدای تو بشم من الهی اگه خوب می نویسم واقعا از روی عشق و خواستن تویه وگرنه من همیشه از نوشتن و زنگ انشاء فرار میکردم
و اینکه ازت ممنونم که به خونه درختیمون میرسی کدای، توی وبو درست میکنی، و اینکه می خوای همیشه ما بیست بیست باشیم.
 اینم بگم که دوستت دارم بهترین و قشنگترین و ناب ترین جمله برای زندگی کردن که وقتی برای کسی که لایقش باشه صرف بشه، اثر واقعی خودشو داره و اینجوری میشه که هرروز بیشتر از دیروز دوستتتتتتتتتت داااااااااااااارم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی