خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۱۲ شهریور ۹۳ ، ۰۲:۳۳

قول

این مطلب رو واسه این مینویسم که نه خودت نه خودم هیچ وقت فراموش نکنیم

 

خانومی امشب قول دادی ها یادت نره که باید نهایت سعی تو بکنی که بتونی شرایط تحصیلت رو فراهم کنی و بری برای ادامه تحصیل (برای همون جا که میدونی) قسم هم خوردی به جون من  ثابت کن نه به من به خودت چون من بهت ایمان کامل دارم (تو سعی تو بکن شد شد نشد من همیشه هر لحظه بیشتر از لحظه قبل دوست دارم ما هم رو داریم پس هیچ وقت غصه چیزی رو نخور من مثه کوه در همه حال پشتت هستم مطمئن باش)

 

مهم ترین قول هات به شرح زیره

  1. قول دادی بهم که مراقبت هستی همیشه و در همه حال 
  2. قول دادی که  بهترین کار رو بکنی هر کاری که باعث میشه سر بلند باشی 
  3. (اگه قول دیگه ای یادم امد اضافه میکنم )

 

تو همیشه بهترین حرف و بهترین کار رو کردی و از این بابت ازت ممنونم و بهت افتخار میکنم و همیشه کاری که میخوای بکنی رو بکن بدون در نظر گرفتن عواقبش چرا که تو کار اشتباهی تا الان نکردی پس من بعد هم نمیکنی

دوست دارم همه زندگیم 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۱۲ شهریور ۹۳ ، ۰۲:۳۳ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۲۰ - تعدادنمایش‌: ۲۴۶

نظرات  (۱)

چشم عززززیزم 
میدونی توی کل نوشته ات اونجایی که با قرمز نوشتی  "ماهمو داریم هیچ وقت غصه چیزی رو نخور"
اینقدر دلمو اروم کرد چون دقیقا بهترین چیز توی دنیا رو داریم باهم 
بی نهایت بار میگم دوستت دارم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی