خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۳۱ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۵۰

وااااقعاااااا دوستتتت دارم

سلام مهربونم

تا همین الان کنار هم داشتیم باهم حرف میزدیم، چقدر لذت بخش کنارتو بودن

چقدر خوبه و ارامش بخش وقتی بدون مال یکی هستی. حالا که فکر میکنم میفهمم واقعا این حرف درسته که دوست داشتن بهترین شکل مالکیت و مالکیت بهترین شکل دوست داشتن .

اگه این عشقه، پس بقیه چی میگن پس بقیه چی رو دارن تجربه میکنن

اگه طعم واقعی عشق روبتونی درک کنی هیچ وقت دلت رو نمیزنه، هرروز بهت بیشتر انگیزه و امید میده 

نمی دونم با چه زبونی بیان کنم ولی امیدوارم همه بتونن بهم عشق رو هدیه بدن چون خیلی پاک و بی نهایت زلال، مثل گلای رز سفیده که من به خاطر همین پاکی و سفیدیشون دوسشون دارم

من که بهت افتخار میکنم و با غرور میگم دوستت دارم 

دوستت دارم عزیزم

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۳۱ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۵۰ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۲۳ - تعدادنمایش‌: ۲۶۳

نظرات  (۱)

دوست دارم . عشق یعنی همین 

اگه طعم واقعی عشق روبتونی درک کنی هیچ وقت دلت رو نمیزنه، هرروز بهت بیشتر انگیزه و امید میده 

برگرفته شده از http://www.fo7144.blog.ir/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی