خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۲۲ تیر ۹۳ ، ۲۲:۵۳

ارژانیتن یا المان 2014

منو تو باهم شرط بستیم ههههههه (همین شرط بستنش خودش کلی مکافات داره هااااا) که کدوم میبره من میگم ارژانتین تو میگی المان 

من که طرف توام دوست دارم المان ببره خب تو گناه داری ههههههه 

جام جهانی 2014 عشق من دوست دارم بهترین بازی فوتبال بهترین گل تویی

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۲۲ تیر ۹۳ ، ۲۲:۵۳ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۳۱۱ - تعدادنمایش‌: ۳۸۳

نظرات  (۳)

ای جووونم فدات بشم من 
اره خدایی بستن شرایط شرط از خود شرط واسه مون سخت تره 
اگه گناه دارم تو بیا بیخیال شرط این که ارژانتین میبره بشو خیلی گناه دارم هااا

دوست دارم عزیزم 
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

هههه اولا عمرا چون شرط بستیم 
بعدشم منم دوستت دارم عزیزم اونم یه عاااالمه 
ای جووونم خانومی المان برد 
خودتو عشقه عزیزم 
من میگم اگه دوست داشتی و خواستی میتونی انجام ندی شرط رو گلم
همون اولم گفتم خودمم به شخصه دوس داشتم ارژانتین ببره و واسم مهم نبود فقط هدف اوردن یه هیجان یه کل کل یکم بقل هم بودن بود 

دوست دارم خیلی زیاد 
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

اااایییی جووووننننممممم 
100 درصد خودمونو عشقه 
ولی خب شرط بستیم دیگه ههههه 
سلام خانومی عزیزززم یه مطلب جالب دیدم گفتم ربط ش بدم به ریاضی و تو عزیزم 

ﺣﺮﻑ G ﻫﻔﺘﻤﻴﻦ ﺣﺮﻑ ﺍﺯ ﺣﺮﻭﻑ ﺍﻟﻔﺒﺎﻱ
ﺍﻧﮕﻠﻴﺴﻴﺖ ﻭ ﺁﻟﻤﺎﻥ ﺑﺎ ﺣﺮﻑ G ﺷﺮﻭﻉ ﻣﻴﺸﻪ، ﻧﺎﻡ
germany ﺍﺯ 7 ﺣﺮﻑ ﺗﺸﻜﻴﻞ ﺷﺪﻩ، ﺁﻟﻤﺎﻥ ﺩﺭ
ﮔﺮﻭﻩ G ﻳﺎ ﮔﺮﻭﻩ 7 ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺷﺖ، ﺁﻟﻤﺎﻥ ﻣﺮﺣﻠﻪ
ﮔﺮﻭﻫﻲ ﺭﻭ ﺑﺎ 7 ﺍﻣﺘﻴﺎﺯ
ﺑﻪ ﭘﺎﻳﺎﻥ ﺭﺳﺎﻧﺪ، ﺁﻟﻤﺎﻥ 7 ﮔﻞ ﺩﺭ ﻣﺮﺣﻠﻪ ﮔﺮﻭﻫﻲ
ﺑﻪ ﺛﻤﺮ ﺭﺳﺎﻧﺪ، ﺁﻟﻤﺎﻥ
7 ﮔﻞ ﺑﻪ ﺑﺮﺯﻳﻞ ﺯﺩ ﻭ ﻭﺍﺿﺤﻪ ﻛﻪ ﻣﺎ ﺩﺭ 7 ﻣﻴﻦ
ﻣﺎﻩ ﺍﺯ ﺳﺎﻝ ﻣﻴﻼﺩﻱ
ﻫﺴﺘﻴﻢ ﻭ ﮔﻞ ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﻲ ﺁﻟﻤﺎﻥ 7 ﺩﻗﻴﻘﻪ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺑﻪ
ﭘﺎﻳﺎﻥ ﻭﻗﺖ ﺍﺿﺎﻓﻲ
ﺑﻪ ﺛﻤﺮ ﺭﺳﻴﺪ , ﺯﻧﻨﺪﻩ ﮔﻞ ﻫﻢ G'otze' ﺑﻮﺩ ﻭ ﺩﺭ 7
ﻣﻴﻦ ﺭﻭﺯ ﻫﻔﺘﻪ
ﺧﺎﺭﺟﻴﺎ ﺑﻮﺩ، ﻣﺠﻤﻮﻉ ﺍﻋﺪﺍﺩ 2014 ﻣﻴﺸﻪ 7
ﺍٓﻳﺎ ﺍﻳﻦ ﻧﻈﻢ ﺗﺼﺎﺩﻓﻲ ﺍﺳﺖ؟

پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

اولا من متولد 7ا ذرم تو 14 آبان ههههه این خودش 100 برابر این نوشته بالا هست 
حالا تو ایمان بیار هههههه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی