خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۱۸ تیر ۹۳ ، ۱۲:۱۴

زندگی یعنی منو تو کنار هم

اورجینال می نویسم:

 سلام سلام عزیزدل خودم کسی که لحظه های قشنگی رو باهاش دارم 

فقط می خوام از حال خوبمون بگم 

از اینکه دوتایی چقدر بهمون میچسبه باهم بودنمون 

اینکه چقدر ارومیم چقدر راحتیم باهم 

خیلی وقتا گذرزمان رو هم نمی فهمیم 

مهم لذت بردن کنار هم دیگه هست

♡♡♡♡♡♡♡

اصلا لامصب با این حس های رنگی رنگی و نابی که داری

دیوونه کردی منو 

♡♡♡♡♡♡♡

میدونی تنها چیزی که اینقدر محکم ما کنار هم قرارداده فقط 

"عشق "

 باور کن اینقدر مهربون میشی بعضی وقتا که احساس میکنم 

از خودت به خاطر من میگذری هرچند ممکن منو تهدید کنی ههههه ...

ولی خودتم میدونی همیشه تفاوت ها زندگی رو قشنگ تر میکنه 

یه چیز خیلی مهم یکی بودن دلامونه، که همیشه باهم هم فکریم 

دوستت دارم خب 

اصلا نمیدونم چه جوری باید ثابتش کرد شاید سخت ترین اثبات دنیا باشه 

که خیلی وقتا با معادلات پیشرفته و انالیز و محاسبات عددی نمیشه بدستش اورد

و

تنها معادله ای که خوب درکش میکنن اینه:

تو=من

 

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۱۸ تیر ۹۳ ، ۱۲:۱۴ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۴۴۷ - تعدادنمایش‌: ۶۳۶

نظرات  (۱)



(++ For ( int Day = 4/8/1391 ; Day <= Infinity  ; Day 

}

  ; ++ My love for you 

{


پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

نمیشه گفت واقعا قشنگ چون یه بیننده عادی این حرفو میزنه 
ولی من میگم معرکه اااااااااااااااای :-*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی