خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۱۴ تیر ۹۳ ، ۲۲:۲۵

بهت افتخار میکنم

سلام بهترین

 

ارامش عشق

من بهت افتخار میکنم و بهت تبریک میگم 

الان تو قطاری داری اماده میشی واسه یه موفقیت دیگه که حاصل تلاشت بوده . مطمئنم تو میتونی همون طور که تا الان تونستی  اصلا فکر متشنج و فکر به هرچی لازم نیست چون تو میتونی اخر اخرش هر چی ام بشه بازم من پشتتم بازم دوست دارم پس فکر چیزی نباش بلاخره یه روز میرسه همین طوری بشینیم و از روی ارامش یه چایی بخوریم و من تا ابد بهت افتخار میکنم 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۱۴ تیر ۹۳ ، ۲۲:۲۵ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۷۴ - تعدادنمایش‌: ۳۵۲

نظرات  (۱)

ما همیشه پشت همیم و هوای همدیگرو داریم
منم بهت افتخار میکنم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی